Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Tecnoloxías da información e a comunicación social |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Tecnoloxías da información e a comunicación social | Código | 652G03009 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Coñecer os campos da educación social e recoñecer novos ámbitos emerxentes. |
A5 | Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa. |
A6 | Seleccionar diferentes métodos e técnicas para a planificación e avaliación de programas e servizos. |
A7 | Aplicar metodoloxías educativas e dinamizadoras da acción socioeducativa. |
A9 | Deseñar e desenvolver proxectos, programas e servizos nos diferentes campos de intervención profesional promovendo a participación e o desenvolvemento comunitario. |
A11 | Observar, analizar, interpretar procesos de mediación social, cultural e educativa. |
A20 | Desenvolver unha disposición favorable ao traballo en contornos multiculturais e plurilingüísticos. |
B1 | Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir criticamente a información. |
B3 | Xerar a cultura profesional colaborativa, fomentando o traballo en rede e integrándose en grupos interdisciplinares con iniciativa e responsabilidade. |
B6 | Adquirir e dominar habilidades comunicativas que permitan transmitir información, ideas e propostas a diversas audiencias. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|