Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Orientación y políticas de empleo |
Resultados de aprendizaje |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Orientación y políticas de empleo | Código | 652G03031 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Tercero | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaje | Competencias / Resultados del título | ||
Analizar o escenario sociolaboral | A3 |
||
Identifica e analiza as políticas de emprego | A3 A5 |
||
Elabora unha diagnose dunha comarca galega e propón alternativas de actuación | A15 |
||
Oriéntase cara a orientación profesional como medida activa de emprego na que pode intervir o/a educador/a social | A17 |
||
Busca información sobre o actual mercado laboral | A3 |
B1 |
|
Analiza as características das actuais políticas de emprego a nivel autonómico, estatal e europeo | A3 A5 |
B1 |
|
Sintetiza e valora criticamente as políticas de emprego actuais a nivel autonómico, estatal e europeo | A3 A5 |
B1 |
|
Propón alternativas á actual crise económica desde a perspectiva do/a educador/a social | A3 A5 |
B1 |
|
Transmite criticamente a información desde o rol de educador/a social | A3 A5 |
B1 |
|
Diseña un dossier no que plasma os resultados de aprendizaje adquiridos | A3 A5 |
B1 B2 |
|
Integra actitudes éticas e deontolóxicas ao valorar críticamente as políticas activas de emprego e ao transmitir criticamente a ifnormaicón desde o rol de educador/a social | A3 A5 |
B1 B5 |
|
Comunica na aula as súas valoracións críticas sobre as políticas de emplrego e o rol que interpreta o educador/a nelas | A3 A5 |
B1 B6 |
C1 |
Busca información sobre o escenario sociolaboral e as políticas de emprego usando as TICs | A3 A5 |
C3 |
|
Utiliza as TICs para a elaboración de dossiers, informes e materiais para a materia | A3 A5 |
C3 |
|
Planifica as súas necesidades de formación no campo das TICs | C3 |
||
Utiliza as TICs nos procesos de simulación de orientación das persoas desempregadas | A15 A17 |
C3 |
|
Manexa distintas fontes de información que lle permiten exercer unha cidadanía crítica e formular solucións orientadas ao ben común | A3 A5 A15 A17 |
C4 |
|
Valora e ter presente as políticas de emprego relacionadas co mundo emprendedor | A3 A17 |
C5 |
|
Interioriza desde o punto de vista do educador/a social a importancia da cultura emprendedora como elemento alternativo ao traballo por conta allea | A17 |
C5 |
|
Interioriza a importancia da formación ao longo da vida | A17 |
C7 |
|
Elabora o seu itinerario formativo a longo prazo | A17 |
C7 |
|