Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
BASES DIDÁCTICAS DA INTERVENCIÓN LOGOPÉDICA |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | BASES DIDÁCTICAS DA INTERVENCIÓN LOGOPÉDICA | Code | 652G04008 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | FB | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Directed discussion | A16 A25 A29 A30 B1 B3 B4 B7 B9 B12 B22 B23 | Na avaliación deste aspecto terase en conta o nivel de participación do alumado nos debates desenvoltos na aula ou vía moodle, con especial atención en tres tarefas: - argumentación individual oral en grupo-clase; - postas en común en pequeno grupo; - síntese escrita das conclusións obtidas en pequeno grupo e grupo-clase. |
10 |
Supervised projects | B1 B4 B7 B9 B12 B22 B23 B24 C3 C6 | Para avaliar o traballo teranse en conta os seguintes aspectos: ELABORACIÓN - estrutura: presentación, organización do contido, claridade expositiva e corrección gramatical; - contido: comprensión de ideas básicas, dominio conceptual, uso das fontes traballadas no tratamento dos contidos ao longo do cuadrimestre e relacións entre eles. EXPOSICIÓN - Relevancia e organización dos contidos expostos. - Coordinación da exposición (que reflicta un traballo colaborativo, non unha suma de partes). - Nivel de comprensión dos contidos básicos. - Claridade expositiva. |
40 |
Mixed objective/subjective test | A4 A16 A22 A23 A25 A28 A29 A30 B1 B3 B7 B9 B11 B15 C4 C6 | A proba mixta consistirá en dar resposta a varias cuestións que implicarán un tratamento global e integrado dos contidos abordados ao longo da materia. | 50 |
Assessment comments | |||
|
|