Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Fundamentos de avaliación e diagnóstico |
Metodoloxías |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Fundamentos de avaliación e diagnóstico | Código | 652G04010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | O profesor presentará aos estudantes un resumo esquematizado do contido central dos temas do programa. No caso das prácticas explicará en qué consisten as técnicas e procedementos cos que se traballará en pequeno grupo |
Actividades iniciais | Técnica de dinámica de grupos que ten como obxectivo axudar a desenvolver a perspectiva social e a empatía mediante a representación de diferentes papeis dentro de situacións conflitivas onde interveñen diferentes posturas que teñen que ser combinadas. Utilízase para traballar as relacións interpersoais, o comportamento, os valores e as actitudes. |
Presentación oral | Os estudantes deberán facer unha breve presentación oral (en torno a 15-20min) do proceso de evaluación y diagnóstico seguido no caso elexido para traballar os temas 6 e 7 do programa |
Lecturas | Os estudantes poderán realizar a lectura dun artigo ou dun capítulo de libro relacionados coa evaluación da linguaxe |
Proba obxectiva | A avaliación da materia realizarase mediante proba obxectiva. Nenbargantes, a superación do curso implica a superación da parte práctica da materia cos exercicios derivados das clases interactivas. |
Traballos tutelados | Os alumnos deberán analizar algún procedemento concreto de evaluación da linguaxe e presentar un breve informe cos resultados. Fixaránse sesións para tratar de resolver as dúbidas que poidan xurdir no proceso |
Estudo de casos | Faráse unha presentación de varios casos clínicos que os estudantes deberán analizar e tratar de planificar o proceso de evaluación, indicando as técnicas de obtención de información mais apropiados para cada caso |
|