Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Estratexias de intervención temperá |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Estratexias de intervención temperá | Código | 652G04025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | Presentación general de la materia: contenidos, objetivos y sistema de evaluación |
Discusión dirixida | - Trabajo en grupos pequeños sobre el material bibliográfico. - Discusión en el grupo-aula sobre los interrogantes planteados - Elaboración de conclusiones |
Aprendizaxe colaborativa | Seminario sobre Habilidades de comunicación: Participación, Discusión y elaboración de conclusións sobre las sesiones de Role Playing |
Recensión bilbiográfica | Lectura de un libro sobre Atención Temprana: análisis de su contido y valoración en relación a la literatura existente sobre el tema. Discusión en el grupo-clase |
Proba de resposta múltiple | Realización de test con dos alternativas de respuesta (V/F) |
|