Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
DESENVOLVEMENTO SOCIAL, COGNITIVO E DA PERSONALIDADE |
Contents |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | DESENVOLVEMENTO SOCIAL, COGNITIVO E DA PERSONALIDADE | Code | 652G04031 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1.- Intelixencia, desenvolvemento, personalidade e procesos sociais | Relacións entre desenvolvemento e aprendizaxe Factores do desenvolvemento ley de supercompensación Plasticidade cerebral e modificabilidade cognitiva |
PRIMEIRA INFANCIA | A idade temperá, a estimulación e a interacción social no desenvolvemento temperá |
2.- El mundo social da infancia temperá | factores sociais e individuais do desenvolvemento na idade infantil |
3.- Desenvolvemento intelectual sensoriomotriz. As crises de desenvolvemento | Características, funcións e propiedades do desenvolvemento na idade de 0 a 2 anos. Os niveis de interacción na infancia. A educación familiar e comunitaria no desenvolvemento infantil |
4.-O vínculo e o apego no desenvolvemento infantil primario | Os logros mais importantes da infancia temperá. Evolución do comportamento. |
5.- Desenvolvemento da personalidade e das primeiras emocións | Premisas para o desenvolvemento da personalidade na idade temperá. Desenvolvemento da intelixencia emocional temperá. |
A IDADE INFANTIL | O xogo como actividade dominante no desenvolvemento infantil |
6.-Desenvolvemento das actividades intelectuais primarias. | A importancia do xogo no desenvolvemento psíquico |
7. Desenvolvemento da personalidade na idade infantil | O neno no grupo social primario actividade e evolución da personalidade. A influencia do adulto na personalidade |
8.- A interacción social e o desenvolvemento da intelixencia social na idade infantil | A comunicación, o comportamento e os motivos na autoconciencia infantil |
O DESENVOLVEMENTO ADOLESCENTE E ADULTO | A aprendizaxe na vida social e cultural. |
9.- Desenvolvemento cognitivo e intelectual na adolescencia | As operacións formais. o mundo social da mente adolescente. aprender a vivir cos cambeos mentais. |
10.- Desenvolvemento social e da personalidade na adolescencia | O mundo afectivo e social O desenvolvemento moral A construcción da identidade persoal e social A personalidade social |
11.- Aprender a vivir nun mundo de cambeos. A intelixencia na vida adulta. | Cambeo e continuidade na vida adulta O desenvolvemento da autodeterminación. A vida social na mente individual |
|