Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
INTERVENCIÓN LOGOPÉDICA NOS TRASTORNOS DA LINGUAXE |
Sources of information |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | INTERVENCIÓN LOGOPÉDICA NOS TRASTORNOS DA LINGUAXE | Code | 652G04034 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Basic | |
Aguado Alonso G (2002). El desarrollo de la morfosintaxis en el niño. Madrid, Cepe. Aguinag G, Armentia ML, Fraile, A, Olangua P y Uriz N (2004). PLON_R. Prueba de lenguaje oral Navarra-revisada. Madrid: TEA. Boehm AE (2000). Boehm. Test Boehm de conceptos básicos. Madrid: TEA: Bosch L (2004). Evaluación fonológica del habla infantil, Barcelona. Masson, 2004. Hedge MN,y Pomaville F (2008). Assessment of Communication Disorders in Children. Resources and Protocols.San Diego: Plural Publishing. |
|
Complementary | |
-Peña Casanova J, Normalidad, semiologia y patología neuropsicológica, Barcelona. Masson, 1990, Libro, |
|