Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Fisioterapia del aparato bucofonador |
Resultados de aprendizaje |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Fisioterapia del aparato bucofonador | Código | 652G04039 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 1º cuatrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaje | Competencias / Resultados del título | ||
Identificar o marco conceptual e o paradigma de intervencón que son propias da Fsioterapia. | B23 |
||
Describir los métodos de valoración y tratamiento propios de la Fisioterapia respiratoria e identificar su relevancia en el tratamiento de pacientes disfágicos | A7 |
B2 B7 B23 |
|
Describir as diferentes fases da deglución do adulto e os diferentes niveis de regulacion neurolóxica, establendo a súa relación coas causas de disfaxia. D | A1 A7 A10 |
B2 B5 B7 |
|
Identificar as normas básicas apra a mellora das características perceptivo-sensitivo-motrices na alimentación das persoas dependentes. | B2 B5 B7 B16 |
C1 C7 |
|
Identificar os principais compoñentes dun protocolo clínico de valoración da deglución | A8 A9 A10 |
||
Definir os principáis axentes físicos empregados en fisioterapia para a reeducación dos trastronos da deglución | B23 |
||
Identificar os principais procedementos terapeuticos de fisioterapia indicados para o tratamento da dor orofacial. | A1 A7 A8 |
B2 B7 B23 |
|
Describir os principios xeráis da intervención de fisioterapia para o tratamento das disfuncións da articulación temporo-mandibular. Identificar a relevancia da postura nestes procesos. | A1 A7 A8 |
B2 B7 B23 |
|
Executar e interpretar as esporometrías simples e forzadas, nas súas dúas ramas, diferenciando a naturaleza dos procesos de tipo obstructivo e de tipo restrictivo. | A8 A10 |
||
Executar a valoración do patrón ventilatorio, capacidade de expansión torácica, do diafragma e resto de músculos respitorios, aplicando as escalas de valoración aceptadas internacionalmente. | A8 A10 |
|