Teaching GuideTerm University College of Tourism |
Grao en Turismo |
Subjects |
Introducción a Socioloxía |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Introducción a Socioloxía | Code | 662G01001 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | FB | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. As distintas concepcións sociolóxicas da realidade aplicadas ao turismo. |
1.1 Opción multiparadigmática e integrada. 1.2 Paradigmas consenso-conflito 1.3 Outras teorías aplicadas ao turismo |
2. Métodos e técnicas de investigación aplicados ao turismo |
2.1 Metodoloxía pluralista 2.2 Métodos cuantitativos e cualitativos 2.3 Técnicas de recollida e tratamento de datos dos devanditos métodos 2.4 Fases do método cuantitativo-dedutivo aplicado ao turismo |
3. Cambio social e turismo: a evolución do turismo en relación cos grandes cambios sociais |
3.1 Turismo de nobleza y de burguesía 3.2 Turismo de masas 3.3 Turismo del siglo XXI |
4. Tendencias do turismo no futuro | 4.1 Tendencias segundo a OMT 4.2 Riscos mundiais ou locais e posibles variacións das previsións turísticas 4.3 Sociedades da información |
5. As funcións do turismo para os turístas. as motivacións dos turístas. | 5.1 Funciones do turismo: perspectiva da liberación e realización humanas, perspectiva crítica. 5.2 As motivacións dos turistas |
6. A construción social dos produtos turísticos | 6.1. Fases na construción social dos recursos-produtos turísticos e das necesidades dos turistas. 6.2. Obxetivación dos recursos turísticos. Perspectiva da autenticidade. 6.3. O ciclo de vida dos recursos-productos-destinos turísticos |
7. Repercusións do turismo no desenvolvemento integral das sociedades |
7.1. O paradigma do desenvolvemento integral do espazo social. 7.2. Distintos capitais que contribuen ao desenvolvemento integral. 7.3. Metodoloxía de análise. |
8. Os plans estratéxicos de desenvolvemento turístico: contidos, estrutura e metodoloxía |
8.1. Modelos de planificación turística 8.2. Contidos e estrutura do plan 8.3. Metodoloxía 8.4. Exemplos de plans turísticos |
9. Imaxe proxectada e percibida dos produtos turísticos | 9.1 A creación da imaxe proxectada 9.2 A imaxe percibida, satisfacción e comportamento do consumidor |
10. O comportamento do consumidor turístico | 10,1 Estudos macrosociolóxicos da demanda turística 10.2 Estudos microsociolóxicos |
|