Teaching GuideTerm
University College of Tourism
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo
 Subjects
  Economía da Empresa
   Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
Supervised projects A2 A5 A6 A10 A11 A12 A13 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C5 C6 C7 C8 Valorarase a orixinalidade, o rigor metodolóxico, a profundidade do contido e a utilización de fontes documentais axeitadas.
30
Case study A2 A5 A6 A10 A11 A12 A13 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C4 En relación co estudo de casos valorarase:
A comprensión da situación presentada considerando a diversidade e complexidade dos factores que inciden no ámbito turístico.
A profundidade da análise atendendo ao marco teórico traballado na materia.
A capacidade de síntese e de adecuación das propostas de acción como resposta á situación presentada.
10
Objective test A2 A5 A6 A10 A11 A12 A13 A26 B1 B2 B3 B4 C1 C6 Para aprobar a materia é imprescindible que o alumno alcance o 50% do exame final. 50
Oral presentation A2 A5 A6 A10 A11 A12 A13 A26 B1 B2 B4 C1 C3 Valorarase a claridade das opinións expostas en relación ás lecturas, a resolución de casos e a exposición dos traballos tutelados realizados ao longo do curso. 10
 
Assessment comments

O sistema de avaliación realizarase segundo o establecido no apartado anterior, é dicir, a través do estudo de casos (10%), traballos tutelados (30%), presentación oral (10%) e proba obxectiva (50%). Para que o resto de cualificacións poidan sumarse á cualificación obtida no exame, é imprescindible que o alumno alcance o 50% da cualificación do exame final.

Na convocatoria de Xullo realizarase a proba obxectiva e, se se supera o 50% nesta proba escrita, sumaráselle a cualificación obtida nos traballos tutelados, presentación oral e estudo de casos obtidos durante o curso.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes