Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Arquitectura Técnica |
Mestrado Universitario en Dirección Integrada de Proxectos |
Asignaturas |
Contorna económica e procedem. Inicio proxecto |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Contorna económica e procedem. Inicio proxecto | Código | 670471109 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Optativa | 5 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Saber actuar como representantes do promotor do proxecto en tódolos ámbitos de actuación do Director de Proxecto ou Project Manager. |
A2 | Saber xestionar e dirixir Proxectos de Edificación e Desenvolvemento Territorial na especialidade de Edificación e Desenvolvemento Territorial |
B1 | Capacidade de análise e de síntese. |
B2 | Capacidade de Organización e Planificación |
B3 | Capacidade de Traballo en equipo |
B4 | Capacidade de procura, análise e selección de información relevante. |
B5 | Capacidade de utilización e xestión da información |
B6 | Orientación a resultados |
B7 | Orientación ao cliente |
B8 | Capacidade de comunicación e motivación |
B13 | Capacidade de liderado, diálogo e negociación |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|