Guia docenteCurso Escuela Universitaria de Arquitectura Técnica |
Grao en Arquitectura Técnica |
Asignaturas |
Patología y Rehabilitación |
Evaluación |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Patología y Rehabilitación | Código | 670G01029 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Tercero | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodologías | Competencias / Resultados | Descripción | Calificación |
Prueba mixta | A4 A5 A19 A24 A29 A31 B12 | Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas. En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
70 |
Trabajos tutelados | A4 A18 A19 A20 A24 A29 A31 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B12 B16 B22 B27 B28 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe do "como facer as cousas". Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
30 |
Observaciones evaluación | |||
La evaluación de la signatura tendrá en cuenta, en cualquier La nota final estará formada por el 30% de la Para
En cuanto a la calificación del examen final, ésta estará formada Los alumnos que sean Arquitectos Técnicos con experiencia profesional podrán elegir el formar parte de un grupo experimental cuyo trabajo y evaluación será objeto de acuerdo al principio del curso. Si el trabajo desarrollado no reune los requisitos mínimos considerados por el profesorado, perderán esta condición y pasarán a evaluarse como el resto de alumnos. |
|