Teaching GuideTerm Faculty of Humanities |
Mestrado Universitario en Patrimonio Cultural: A Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal |
Subjects |
Traballo Fin de Mestrado |
Study programme competencies |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Traballo Fin de Mestrado | Code | 710476025 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A1 | Coñecer o patrimonio cultural do Noroeste peninsular dende un punto de vista diacrónico. |
A2 | Estar capacitado para investigar en temas de patrimonio cultural eurorrexional. |
A3 | Coñecer os diferentes bens e recursos patrimoniais que identifican tanto a Galicia como ó Norte de Portugal, para o desenvolvemento de convenios de colaboración e conservación conxuntos. |
A5 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento en temas eurorrexionais. |
A7 | Coñecer as producións literarias de Galicia e Norte de Portugal. |
A8 | Coñecer linguas modernas: uso correcto, oral e escrito, das linguas propias da eurorrexión. |
A9 | Coñecer os textos historiográficos como fontes literarias e as técnicas historiográficas. |
A11 | Coñecer e preparar estratexias de desenvolvemento cultural a nivel eurorrexional. |
A16 | Coñecer os Museos e Arquivos da eurorrexión: fondos, organización e posibilidades de traballo investigador. |
B1 | Aprender a aprender. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B9 | Capacidade de análise e de síntese aplicada á xestión e organización da |
B10 | Capacidade de xestión da información relevante. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|