Teaching GuideTerm Higher Polytechnic University College |
Mestrado Universitario en Materiais Complexos: Análise Térmica e Reoloxía (plan 2012) |
Subjects |
Análise estatística de datos |
Learning aims |
|
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Análise estatística de datos | Code | 730495005 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatoria | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
To train students in theoretical and methodological principles for quantitative research, in the sense of design of experiments and regression models | BR7 |
||
Know the most common statistical techniques in the field of thermal analysis and rheology | BR2 BR6 BR7 |
||
Coñecer e aplicar técnicas estatísticas á análise de datos procedentes de ensaios de materiais complexos | AR4 |
||
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo | BR2 |
||
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos | BR3 |
||
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades | BR4 |
||
Aprender a aprender | BR6 |
||
Resolver problemas de forma efectiva | BR7 |
||
Traballar de forma autónoma con iniciativa | BR9 |
||
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo | BR12 |
||
Actitude orientada á análise | BR13 |
||
Capacidade de abstracción, comprensión e simplificación de problemas complexos | BR18 |
||
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. | CR2 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | CR4 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | CR6 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | CR7 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | CR8 |
|