Mestrado Universitario en Materiais Complexos: Análise Térmica e Reoloxía (plan 2012) |
Asignaturas |
Análisis estadístico de datos |
Metodologías |
|
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Análisis estadístico de datos | Código | 730495005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | 2º cuatrimestre |
Primero | Obligatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodologías | Descripción |
Sesión magistral | A sesión maxistral é un método de ensino baseado na exposición teórica do profesor como un medio de transmisión de coñecementos básicos sobre o asunto. Esta é unha presentación oral complementada polo uso dos medios ea introdución de algunhas preguntas para os alumnos, a fin de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase principal tamén é coñecida como "conferencia" ou "método expositivo" ou "charla". Este último método é xeralmente reservado para un tipo especial de lección ensinada por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón o desenvolvemento orixinal e baseado no uso case exclusivo da palabra como medio de transmisión de información ao público. |
Trabajos tutelados | Metodoloxía destinada a promover a aprendizaxe do alumno independente; baseada na suposición de estudantes a responsabilidade pola súa propia aprendizaxe baixo a tutela do profesor e escenarios variados (académicos e profesionais). É mencionado sobre todo para aprender "como facer as cousas." É unha opción baseada na suposición por estudantes de responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. O sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe dos alumnos independente e seguimento dese aprendizaxe por parte do profesor-titor. |
Prácticas a través de TIC | Metodoloxía que permite que os alumnos aprendan de forma eficaz a través de actividades prácticas (análise de demostracións, simulacións, datos utilizando paquetes estatísticos, etc) a teoría dun campo do coñecemento, a través do uso da tecnoloxía da información e comunicación . As TIC son un excelente canle para soporte e procesamento de información e aplicación práctica do coñecemento, facilitando a aprendizaxe e desenvolvemento de competencias polos alumnos. |
Prueba objetiva | Prueba tipo test de cuestiones elementales de la materia. |
|