Teaching GuideTerm Higher Polytechnic University College |
Mestrado Universitario en Enxeñaría Naval e Oceánica (plan 2012) |
Subjects |
Máquinas e motores térmicos marinos |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Máquinas e motores térmicos marinos | Code | 730496017 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Capacidade para analizar solucións alternativas para a definición e optimización das plantas de enerxía e propulsión de buques. Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo | AC4 |
BC2 |
|
Capacidade para analizar solucións alternativas para a definición e optimización das plantas de enerxía e propulsión de buques. | AC4 |
||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | CC1 |
||
Falar ben en público | BC7 |
||
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos | BC3 |
||
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación | BC1 |
||
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. | BC4 |
||
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. | BC5 |
||
Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas. | BC6 |
|