Teaching GuideTerm Higher Polytechnic University College |
Grao en Arquitectura Naval |
Subjects |
FINANCIAL ACCOUNTING, PLANNING AND COST CONTROL |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | FINANCIAL ACCOUNTING, PLANNING AND COST CONTROL | Code | 730G01145 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | FB | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Collaborative learning | Procedementos de ensinanza-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con TICs, baseados na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas pola profesora. |
Diagramming | Representación gráfica e simplificada da información que conlevan uns determinados contidos de aprendizaxe. |
Student portfolio | Carpeta ou archivador ordeado por seccións, debidamente identificadas ou etiquetadas, que contén os rexistros ou materiais produto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumno nun período de tempo, cos comentarios e calificacións asignadas polo profesor. |
ICT practicals | Utilización das TIC na aprendizaxe efectiva, mediante prácticas de programas para estudo de balances, custos e viabilidade. |
Objective test | Proba estrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe. Pode combinar distintos tipos de preguntas, problemas, etc. |
Guest lecture / keynote speech | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais do temario de contabilidade, planificación e control de custos |
Problem solving | Resolución de exercicios e control de custos, balances, control da organización e planificación do traballo de produción naval, estudos de viabilidade e sensibilidade na construción naval, para resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se foron traballando e que poden ter máis dunha posible solución. |
Case study | O alumno sitúase ante un problema concreto (caso) que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, para chegar a unha decisión razoada. |
Supervised projects | Promover a aprendizaxe autónomo dos estudantes, baixo a tutela da profesora e en escenarios variados. Así os alumnos asumen a responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. |
|