Teaching GuideTerm Faculty of Nursing and Podiatry |
Grao en Enfermaría |
Subjects |
Fundamentos de Enfermaría |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Fundamentos de Enfermaría | Code | 750G01107 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | Yearly |
First | Obligatoria | 12 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Long answer / essay questions | A23 A24 A25 B2 B3 B8 B9 B12 B13 C11 | Proba escrita sobre os contidos do programa onde o alumno deberá responder por escrito a preguntas de certa amplitude valorando que se proporcione a resposta esperada, combinada coa capacidade de razoamento. Os contidos a avaliar nesta proba serán: UNIDADE- COIDADOS BÁSICOS EN ENFERMARÍA UNIDADE- METODOLOXÍA CIENTÍFICA E A SÚA APLICACIÓN EN ENFERMARÍA. O PROCESO DE ATENCIÓN DE ENFERMARÍA |
20 |
Supervised projects | A21 B1 B3 B5 B8 B11 B12 B16 B19 B20 B21 B22 C3 C7 C8 C11 | Entrega e defensa dun traballo de carácter obrigatorio sobre os contidos de "Historia da Enfermaría" Os contidos a avaliar nesta proba serán: UNIDADE- HISTORIA DE ENFERMARÍA TEMA 1. AS PRÁCTICAS DO COIDADO DENDE A ANTIGÜIDADE ATA A ACTUALIDADE |
20 |
Case study | A23 A24 A25 B24 B22 B21 B19 B16 B15 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C4 C6 C7 C8 C10 C11 C12 | Proba escrita onde o alumno deberá resolver un caso onde se lle expoñerá un problema de saúde-enfermidade hipotético utilizando para iso o proceso de atención de enfermaría. | 20 |
Speaking test | A21 A22 B3 B7 B8 B14 C10 | Proba na que o alumno deberá responder, de forma oral, a preguntas abertas, de certa amplitude, onde se valorará o coñecemento que posúe da materia, así como a capacidade de razoamento, espírito crítico, capacidade de síntese e de relación sobre os contidos do programa. Implica un estudo amplo e afondo dos contidos, sen perder de vista o conxunto das ideas e as súas relacións. Os contidos a avaliar nesta proba serán: UNIDADE- HISTORIA DE ENFERMARÍA: TEMA 2. DESENVOLVEMENTO HISTÓRICO DA ENFERMARÍA EN ESPAÑA UNIDADE - ENFERMERIA PROFESIONAL. MODELOS E TEORIAS DE ENFERMERIA |
40 |
Assessment comments | |||
PRIMEIRA OPORTUNIDADE: A avaliación anteriormente descrita é OBRIGATORIA para todos os alumnos con MATRICULA COMÚN que se presenten á primeira oportunidade. Levarase a cabo unha avaliación continua onde a aplicación das porcentaxes correspondentes se realizará sempre e cando o alumno teña todas as probas (Estudo de Casos, Traballos Tutelados, Proba Oral e Proba de ensayo/desarrollo) superadas de xeito independente. Cando o alumno non supere de xeito independente unha ou máis probas supoñerá a cualificación de SUSPENSO en acta. Se a media aritmética supera o 5, ao non ter superado algunha das avaliacións, figurará cun 4,5 en acta. O feito de non se presentar a algunha das probas implica figurar en acta como NON PRESENTADO. As probas superadas na primeira oportunidade conservaranse para a segunda oportunidade, coa cualificación obtida. SEGUNDA OPORTUNIDADE: Para a Segunda Oportunidade o alumno será avaliado mediante un exame único escrito que incluirá a/s proba/s pendente/s ou non superadas, mantendo a porcentaxe establecida sobre a cualificación final. MATRÍCULA PARCIAL: Para os alumnos de MATRICULA PARCIAL poderán optar por examinarse por escrito en primeira e segunda oportunidade nun único exame que se corresponderá coas datas oficiais aprobadas en Xunta de Facultade, onde se aplicarán as porcentaxes relativas a cada parte do contido da materia. OPORTUNIDADE ADIANTADA: Os alumnos que soliciten OPORTUNIDADE ADIANTADA deberán examinarse por escrito a través dun único exame que se corresponderá coas datas oficiais aprobadas en Xunta de Facultade. MATRÍCULA DE HONRA: Poderán optar a matrícula de Honra aqueles alumnos cuxa media supere o 9,5. Os profesores da materia poderán considerar criterios adicionais nos resultados obtidos polos estudantes en calquera das accións formativas programadas na guía docente da materia. |
|