Teaching GuideTerm Faculty of Work Sciences |
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Ferrol) |
Subjects |
Economía Española |
Learning aims |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Economía Española | Code | 760G01025 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
A6 Economía e mercado de traballo. | A6 |
B19 B21 B22 |
|
A13 Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. | A13 |
||
A18 Interpretar datos e indicadores socioeconómicos. | A18 |
||
A19 Identificar as fontes de información económica e o seu contido. | A19 |
||
A31 Aplicar os coñecementos á práctica. | A31 |
||
A35 Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais. | A35 |
||
B1 Resolución de problemas. | B1 |
||
B2 Capacidade de análise e síntese. | B2 |
||
B4 Capacidade de xestión da información. | B4 |
||
B8 Razoamento crítico. | B8 |
||
B9 Traballo en equipos. | B9 |
||
B10 Recoñecemento á diversidade e á multiculturalidade. | B10 |
||
B12 Motivación para a calidade. | B12 |
||
B13 Adaptación a novas situacións. | B13 |
||
B14 Aprendizaxe autónomo. | B14 |
||
B15 Creatividade. | B15 |
||
B17 Sensibilidade cara a temas medioambientais. | B17 |
||
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | C1 |
||
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | C3 |
||
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | C4 |
||
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ó alcance das persoas emprendedoras | C5 |
||
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | C6 |
||
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | C7 |
||
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | C8 |
|