Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Ferrol) |
Asignaturas |
Derecho Administrativo |
Metodologías |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Derecho Administrativo | Código | 760G01028 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Tercero | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodologías | Descripción |
Aprendizaje colaborativo | As clases organizaranse en pequenos grupos nos que os alumnos traballarán de forma conxunta e baixo a dirección da porofesora a fin de obter uns mellores resultados |
Actividades iniciales | Nas primeiras sesións presenciais os alumnos aprenderán o léxico xurídico administrativo cunha aproximación o que vai ser o desenvolvemento da materia |
Discusión dirigida | Faranse discusións sobre temas importantes propios do Dereito Administrativo e que teñan que ver con ñpreocupacións da sociedade actual. Se desenvolverán en forma de debate e serán dirixidas pola profesora |
Estudio de casos | Principalmente a través da análise xurisprudencial e o estudo de resolucións de carácter administrativo. O estudo da casuística vai proporcionar os alumnos uns coñecementos prácticos moi necesarios para o seu futuro profesional |
Lecturas | A través da bibliografía proporcionada os alumnos lerán textos de carácter xurídico admiistrativo que serán expostos nas sesións presenciais. |
Prácticas a través de TIC | En dúas clases os alumnos aprenderán o manexo de bases de datos xurídicass para aprender manexar as fontes e así poder mellor resolver a casuística plantexada. |
Presentación oral | Os traballos feitos polos alumnos en grupo serán presentados por estes de forma oral, sendo importante que a aprendizaxe dos temas tratados sea feita de forma colaborativa. Valorarase a capacidade de organización e xestión da información acadada. |
Prueba objetiva | O finalizar o cuadrimestre os alumnos deberán contestar por escrito a un tema a desenvolver relativo a unha das principais institucións tratadas nas sesións maxistrais, así como varias preguntas curtas. |
Sesión magistral | A profesora explicará os temas que forman parte dos contidos da materia inistindo en aqueles conceptos de interese para o desenvolvemento do tema de maneira que os alumnos vexan resoltas as dúbidas que poidan ter. |
|