TipoA
|
Código |
|
|
Mixto |
|
AM1 |
Definir conceptos, principios, teorías e feitos das diferentes áreas especializadas da Química |
|
AM2 |
Propoñer alternativas para resolver os problemas químicos complexos das diversas especialidades químicas |
|
AM3 |
Aplicar os materiais e as biomoléculas en ámbitos innovadores da industria e Enxeñaría Química |
|
AM4 |
Innovar en métodos de síntese e análise química relacionados coas diferentes áreas da Química. |
|
AM5 |
Avaliar axeitadamente os riscos e o impacto ambiental e socioeconómico asociado con produtos químicos especiais |
|
AM6 |
Deseñar procesos que impliquen o tratamento ou eliminación de produtos químicos perigosos |
|
AM7 |
Operar con instrumentación avanzada para análise química e a determinación estrutural |
|
AM8 |
Analizar e utilizar os datos obtidos de forma independente en experimentos de laboratorio complexos relacionándoos coas técnicas químicas, físicas ou biolóxicas axeitadas, incluíndo o uso de fontes bibliográficas primarias |
|
AM9 |
Promover a innovación e o emprendemento na industria e na investigación química |
TipoB
|
Código |
|
|
Mixto |
|
BM1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BM2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
|
BM3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e suizos |
|
BM4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades. |
|
BM5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
|
BM6 |
Innovar en espazos e áreas do campo de traballo, demostrando iniciativa e espírito empresarial |
|
BM7 |
Identificar información da literatura utilizando as canles axeitadas e integrar esta información para crear e contextualizar un tema de investigación. |
|
BM8 |
Avaliar a responsabilidade na xestión da información e do coñecemento no campo da Química Industrial e da investigación química |
|
BM9 |
Demostrar capacidade de analizar, describir, organizar, planificar e xestionar proxectos |
|
BM10 |
Usar a terminoloxía científica en inglés para discutir os resultados experimentais no contexto da profesión química |
|
BM11 |
Aplicar correctamente as novas tecnoloxías de capturar e organizar a información para resolver problemas na actividade profesional |
|
BM12 |
Ser capaz de traballar en equipo e adaptarse a equipos multidisciplinares. |
|
BM13 |
Avaliar a dimensión humana, económica, xurídica e ética na práctica profesional, así como as implicacións ambientais do seu traballo |
|
BM14 |
Demostrar unha actitude de respecto polas opinións, valores, comportamentos e prácticas doutros |
TipoC
|
Código |
|