TypeA
|
Code |
|
|
Research guided |
|
AR1 |
Analizar e mellorar o rendemento dunha arquitectura ou un software dado. |
|
AR2 |
Definir, avaliar e seleccionar a arquitectura e o software máis axeitado para a resolución dun problema. |
|
AR3 |
Coñecer o manexo de librerías numéricas HPC, as suas posibilidades e as suas aplicacións nos distintos campos da Enxeñería. |
|
AR4 |
Profundizar no coñecemento das ferramentas de programación e particularmente en entornos Unix e linguaxes C e Fortran. |
|
AR5 |
Coñecer as arquitecturas emerxentes no campo da supercomputación. |
|
AR6 |
Analizar, deseñar e implementar algoritmos e aplicacións paralelas eficientes. |
|
AR7 |
Adquirir coñecementos sobre as tecnoloxías de virtualización: instalación, configuración e utilización. |
|
AR8 |
Coñecer as tecnoloxías e ferramentas dispoñibles para a computación en sistemas distribuidos sobre unha rede e o procesamiento de intentes cantidades de datos. |
|
AR9 |
Coñecer os principais elementos HW e SW dun servidor e ser capaz de mellorar o rendemento e as capacidades do mesmo. |
|
AR10 |
Adquirir os coñecementos necesarios para a administración dos servizos dos sistemas. |
|
AR11 |
Implementar as políticas e servizos que garantan a continuidade da dispoñibilidade. |
|
AR12 |
Coñecer as tendencias en supercomputación así como a súa utilización práctica nos sectores industrial, académico e público. |
|
AR13 |
Integrarse na operativa diaria dun centro relacionado coa supercomputación. |
|
AR14 |
Implantar e administrar sistemas de supercomputación, HPC e HTC. |
|
AR15 |
Deseñar un proxecto de nova execución. |
|
AR16 |
Xestionar un proxecto colaborativo. |
TypeB
|
Code |
|
|
Research guided |
|
BR1 |
Poseer e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BR2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa sua área de estudo |
|
BR3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrentarse á complexidade de formular xuicios a partir de unha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuicios |
|
BR4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades |
|
BR5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudiando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
|
BR6 |
Coñecer e experimentar o método científico de investigación. |
|
BR7 |
Capacidade de análise e síntese. |
|
BR8 |
Capacidade de organización e planificación. |
|
BR9 |
Motivación pola calidade e mellora contínua. |
|
BR10 |
Buscar e seleccionar a información útil necesaria para resolver problemas complexos, manexando con soltura as fontes bibliográficas do campo. |
|
BR11 |
Manter e estender formulacións teóricas fundados para permitir a introdución e explotación de tecnoloxías novas e avanzadas. |
|
BR12 |
Ser capaz de traballar en un equipo, en especial de carácter interdisciplinar. |
|
BR13 |
Expor, defender e discutir propostas. |
TypeC
|
Code |
|
|
Compound |
|
CC1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CC2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CC3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CC4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CC5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CC6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CC7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CC8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |