Teaching GuideTerm
Faculty of Computer Science
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Computación de Altas Prestacións
 Study programme competences


TypeA Code  
  Research guided
  AR1 Analizar e mellorar o rendemento dunha arquitectura ou un software dado.
  AR2 Definir, avaliar e seleccionar a arquitectura e o software máis axeitado para a resolución dun problema.
  AR3 Coñecer o manexo de librerías numéricas HPC, as suas posibilidades e as suas aplicacións nos distintos campos da Enxeñería.
  AR4 Profundizar no coñecemento das ferramentas de programación e particularmente en entornos Unix e linguaxes C e Fortran.
  AR5 Coñecer as arquitecturas emerxentes no campo da supercomputación.
  AR6 Analizar, deseñar e implementar algoritmos e aplicacións paralelas eficientes.
  AR7 Adquirir coñecementos sobre as tecnoloxías de virtualización: instalación, configuración e utilización.
  AR8 Coñecer as tecnoloxías e ferramentas dispoñibles para a computación en sistemas distribuidos sobre unha rede e o procesamiento de intentes cantidades de datos.
  AR9 Coñecer os principais elementos HW e SW dun servidor e ser capaz de mellorar o rendemento e as capacidades do mesmo.
  AR10 Adquirir os coñecementos necesarios para a administración dos servizos dos sistemas.
  AR11 Implementar as políticas e servizos que garantan a continuidade da dispoñibilidade.
  AR12 Coñecer as tendencias en supercomputación así como a súa utilización práctica nos sectores industrial, académico e público.
  AR13 Integrarse na operativa diaria dun centro relacionado coa supercomputación.
  AR14 Implantar e administrar sistemas de supercomputación, HPC e HTC.
  AR15 Deseñar un proxecto de nova execución.
  AR16 Xestionar un proxecto colaborativo.
TypeB Code  
  Research guided
  BR1 Poseer e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
  BR2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa sua área de estudo
  BR3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrentarse á complexidade de formular xuicios a partir de unha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuicios
  BR4 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades
  BR5 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudiando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo.
  BR6 Coñecer e experimentar o método científico de investigación.
  BR7 Capacidade de análise e síntese.
  BR8 Capacidade de organización e planificación.
  BR9 Motivación pola calidade e mellora contínua.
  BR10 Buscar e seleccionar a información útil necesaria para resolver problemas complexos, manexando con soltura as fontes bibliográficas do campo.
  BR11 Manter e estender formulacións teóricas fundados para permitir a introdución e explotación de tecnoloxías novas e avanzadas.
  BR12 Ser capaz de traballar en un equipo, en especial de carácter interdisciplinar.
  BR13 Expor, defender e discutir propostas.
TypeC Code  
  Compound
  CC1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
  CC2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
  CC3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
  CC4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
  CC5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
  CC6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
  CC7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
  CC8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes