TypeA
|
Code |
|
|
Job guided |
|
AJ1 |
Capacidade para a intervención no Patrimonio edificado: aptitude ou capacidade para intervir no patrimonio edificado, en edificios con valor histórico, coordinar estudos históricos sobre eles, elaborar os seus planes directores de conservación e redactar e executar proxectos de restauración e rehabilitación. |
|
AJ2 |
Protección do Patrimonio edificado: aptitude ou capacidade para realizar tarefas de catalogación monumental, definir medidas de protección de edificios e conxuntos históricos e redactar planes de delimitación e conservación deles. |
|
AJ3 |
Conservación da obra pesada: aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade, definir condicións de mantemento e reparar as estruturas de edificación, e as cimentacións. |
|
AJ4 |
Aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade, definir as condicións de mantemento das instalacións da edificación. |
|
AJ5 |
Conservación de obra grosa e acabada: aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade e definir as condicións, mantemento e medidas de intervención nos sistemas de divisións interiores, carpintería e demais obra acabada de interior, así como nos cerramentos, cubertas, etc. |
|
AJ6 |
Crítica arquitectónica: aptitude ou capacidade para analizar o patrimonio edificado e para explicar os precedentes formais. |
TypeB
|
Code |
|
|
Job guided |
|
BJ1 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de seren orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BJ2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
|
BJ3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
|
BJ4 |
Que os estudantes saiban comunicar a súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades |
|
BJ5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo |
|
BJ6 |
Capacidade de organización e planificación |
|
BJ7 |
Coñecemento e dominio do castelán e do galego |
|
BJ8 |
Capacidade de xestión de información |
TypeC
|
Code |
|
|
Compound |
|
CC1 |
Traballo en colaboración con responsabilidades compartidas |
|
CC2 |
Habilidade gráfica xeral |
|
CC3 |
Imaxinación e creatividade |
|
CC4 |
Visión espacial |
|
CC5 |
Comprensión numérica |
|
CC6 |
Intuición mecánica |
|
CC7 |
Sensibilidade estética |
|
CC8 |
Habilidade manual |
|
CC9 |
Cultura histórica |
|
CC10 |
Capacidade de análise e de síntese |
|
CC11 |
Razoamento crítico |
|
CC12 |
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudos |