Tipo A
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Específicas |
|
A1 |
Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar teorías de enfermaría e práctica enfermeira. |
|
A2 |
Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar ciencias básicas e da vida. |
|
A3 |
Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar ciencias sociais, do comportamento e da saúde. |
|
A4 |
Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar ética, lexislación e humanidades. |
|
A5 |
Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar tecnoloxía e informática aos coidados da saúde. |
|
A6 |
Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar política nacional e internacional. |
|
A7 |
Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar resolucións de problemas e toma de decisións. |
|
A8 |
Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar principios de investigación e información. |
|
A9 |
Capacidade para traballar nun contexto profesional, ético e de códigos reguladores e legais, recoñecendo e respondendo a dilemas e temas éticos ou morais na práctica diaria. |
|
A10 |
Capacidade para traballar dunha maneira holística, tolerante, sen axuizamentos, coidadosa e sensible, asegurando que os dereitos, crenzas e desexos dos diferentes individuos ou grupos non se vexan comprometidos. |
|
A11 |
Capacidade para educar, facilitar, apoiar e animar a saúde, o benestar e o confort das poboacións, comunidades, grupos e individuos cuxas vidas están afectadas pola mala saúde, sufrimento, enfermidade, incapacidade ou a morte. |
|
A12 |
Capacidade para recoñecer os diversos roles, responsabilidades e funcións dunha enfermeira, e axustar o seu papel co obxecto de responder efectivamente as necesidades da poboación ou dos pacientes. |
|
A13 |
Capacidade para aceptar a responsabilidade do seu aprendizaxe e desenvolvemento profesional, utilizando a avaliación como o medio para reflectir e mellorar a súa actuación e aumentar a calidade dos servicios prestados. |
|
A14 |
Capacidade para emprender valoracións exhaustivas e sistemáticas utilizando as ferramentas e marcos axeitados para o paciente, tendo en conta os factores físicos, sociais, culturais, psicolóxicos, espirituais e ambientais relevantes. |
|
A15 |
Capacidade para recoñecer e interpretar os signos normais ou cambiantes de saúde-mala saúde, sufrimento, incapacidade da persoa (valoración e diagnóstico). |
|
A16 |
Capacidade para responder as necesidades do paciente planificando, prestando servicios e avaliando os programas individualizados mais apropiados de atención xunto o paciente, os seus coidadores e familias e outros traballadores sanitarios ou sociais. |
|
A17 |
Capacidade para cuestionar, avaliar, interpretar e sintetizar criticamente un abano de información e fontes de datos que faciliten a elección do paciente. |
|
A18 |
Capacidade de facer valer os xuízos clínicos para asegurar que se acaden estándares de calidade e que a práctica se base baseada na evidencia. |
|
A19 |
Capacidade para manter a dignidade, privacidade e confidencialidade do paciente (utilizando as habilidades...). |
|
A20 |
Capacidade para poñer en práctica principios de saúde e seguridade, incluídos a mobilización e manexo do paciente, control de infeccións, primeiros auxilios básicos e procedementos de emerxencia (utilizando as habilidades...). |
|
A21 |
Capacidade para administrar con seguridade fármacos e outras terapias (utilizando habilidades...). |
|
A22 |
Capacidade para considerar os coidados emocionais, físicos e persoais, incluíndo satisfacer as necesidades de confort, nutrición e hixiene persoal e permitir o mantemento das actividades cotiáns (utilizando as habilidades...). |
|
A23 |
Capacidade para responder as necesidades persoais durante o ciclo vital e as experiencias de saúde ou enfermidade. Por exemplo, dor, eleccións vitais, invalidez, ou no proceso de morte inminente (utilizando as habilidades...). |
|
A24 |
Capacidade para informar, educar e supervisar a pacientes e coidadores e as súas familias (utilizando as habilidades...). |
|
A25 |
Capacidade para unha comunicación efectiva (incluíndo o uso de tecnoloxías): con pacientes, familias e grupos sociais, incluídos aqueles con dificultades de comunicación. |
|
A26 |
Capacidade para permitir que os pacientes e os seus coidadores expresen as súas preocupacións e intereses, e que poidan responder de forma axeitada. Por exemplo, emocional, social, psicolóxica, espiritual ou fisicamente. |
|
A27 |
Capacidade para representar de forma axeitada a perspectiva do paciente e actuar para evitar abusos. |
|
A28 |
Capacidade para identificar e tratar comportamentos desafiantes. |
|
A29 |
Capacidade para recoñecer a ansiedade, o estres e a depresión. |
|
A30 |
Capacidade para dar apoio emocional e identificar cando son necesarios o consello dun especialista ou outras intervencións. |
|
A31 |
Capacidade para informar, rexistrar documentar e derivar coidados empregando tecnoloxías axeitadas. |
|
A32 |
Capacidade para darse conta que o benestar do paciente acádase a través da combinación de recursos e accións dos membros do equipo socio-sanitario de coidados. |
|
A33 |
Capacidade para dirixir e coordinar un equipo, delegando coidados de forma axeitada. |
|
A34 |
Capacidade para traballar e comunicarse en colaboración e de forma efectiva con todo o persoal de apoio para priorizar e xestionar o tempo eficazmente mentres se acadan os estándares de calidade. |
|
A35 |
Capacidade para valorar o risco e promover activamente o benestar e seguridade de toda a xente do entorno de traballo (incluída/os ela/es mesma/os). |
|
A36 |
Capacidade para empregar criticamente as ferramentas de avaliación e auditoría do coidado segundo os estándares de calidade relevantes. |
|
A37 |
Dentro do contexto clínico, capacidade para educar, facilitar, supervisar e apoiar os estudantes de coidados de saúde e traballadores socio-sanitarios. |
|
A38 |
Capacidade de comprender os principios de financiamento de coidados socio-sanitarios e usar os recursos eficientemente. |
Tipo B
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais |
|
B1 |
Aprender a aprender. |
|
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
|
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
|
B8 |
Capacidade de análise e síntese . |
|
B9 |
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica. |
|
B10 |
Capacidade para adaptarse a novas situacións. |
|
B11 |
Habilidades de xestión da información (habilidade para buscar e analizar información proveniente de fontes diversas). |
|
B12 |
Capacidade para organizar e planificar. |
|
B13 |
Toma de decisións. |
|
B14 |
Habilidades interpersoais. |
|
B15 |
Capacidade para comunicarse con persoas non expertas na materia. |
|
B16 |
Apreciación da diversidade e da multiculturalidade. |
Tipo C
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
|
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |