TipoA
|
Código |
|
|
Investigador |
|
AI1 |
Coñecer o patrimonio cultural do Noroeste peninsular dende un punto de vista diacrónico. |
|
AI2 |
Estar capacitado para investigar en temas de patrimonio cultural eurorrexional. |
|
AI3 |
Coñecer os diferentes bens e recursos patrimoniais que identifican tanto a Galicia como ó Norte de Portugal, para o desenvolvemento de convenios de colaboración e conservación conxuntos. |
|
AI4 |
Coñecer a realidade socio-política contemporánea e actual con vistas a un posible desenvolvemento eurorrexional. |
|
AI5 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento en temas eurorrexionais. |
|
AI6 |
Coñecer a literatura comparada e o seu ensino a nivel eurorrexional. |
|
AI7 |
Coñecer as producións literarias de Galicia e Norte de Portugal. |
|
AI8 |
Coñecer linguas modernas: uso correcto, oral e escrito, das linguas propias da eurorrexión. |
|
AI9 |
Coñecer os textos historiográficos como fontes literarias e as técnicas historiográficas. |
|
AI10 |
Crear contidos multimedia para o ámbito eurorrexional. |
|
AI11 |
Coñecer e preparar estratexias de desenvolvemento cultural a nivel eurorrexional. |
|
AI12 |
Coñecer e avaliar os impactos medioambientais e patrimoniais, e a viabilidade de proxectos no ámbito do noroeste peninsular. |
|
AI13 |
Posuír capacidade de innovación na presentación e difusión da cultura conxunta: identificación e construción creativa da necesidade do mercado cultural na eurorrexión. |
|
AI14 |
Ter capacidade de integración en equipos multidisciplinares galegos e portugueses: saber traballar con equipos internacionais. |
|
AI15 |
Coñecer o marco xurídico e as institucións que regulan a protección, conservación e rehabilitación do patrimonio cultural. |
|
AI16 |
Coñecer os Museos e Arquivos da eurorrexión: fondos, organización e posibilidades de traballo investigador. |
|
AI17 |
Manexar estratexias de marqueting do patrimonio cultural. Fundamentos e principios. |
|
AI18 |
Manexar as TICs en relación co patrimonio cultural eurorrexional. |
TipoB
|
Código |
|
|
Investigador |
|
BI1 |
Aprender a aprender. |
|
BI2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
BI3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
BI4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
BI5 |
Traballar de forma colaborativa. |
|
BI6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
BI7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
|
BI8 |
Capacidade de análise e de síntese aplicada á xestión e organización da |
|
BI9 |
Capacidade de xestión da información relevante. |
|
BI10 |
Capacidade de uso e adaptación de diversas técnicas de comunicación oral e escrita cos usuarios da información. |
|
BI11 |
Habilidades no uso de software xenérico. |
|
BI12 |
Coñecemento falado e escrito dunha lingua estranxeira (con preferencia inglés). |
|
BI13 |
Capacidade de organización e planificación do traballo propio. |
|
BI14 |
Capacidade de integración en equipos multidisciplinares. |
|
BI15 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade no ámbito do exercicio |
|
BI16 |
Capacidade para a adaptación a cambios no entorno. |
|
BI17 |
Capacidade de dirección e liderado. |
|
BI18 |
Motivación e compromiso cara a calidade nas actuacións profesionais. |
TipoC
|
Código |
|
|
Mixto |
|
CM1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CM2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CM3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CM4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CM5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CM6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CM7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CM8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |