TypeA
|
Code |
|
|
Compound |
|
AC1 |
Demostrar a capacidade de concebir e deseñar con rigor un proceso de investigación no ámbito sociosanitario. |
|
AC2 |
Ser capaz de escoller e aplicar a metodoloxía de investigación máis adecuada, cualitativa ou cuantitativa, en función da pregunta de investigación plantexada. |
|
AC3 |
Ser capaz de utilizar e aplicar as distintas etapas do proceso de investigación en todas as suas fases, dende a elaboración dun proxecto, ata a publicación e aplicación da práctica dos seus resultados. |
|
AC4 |
Mostrar habilidade para elaborar un orzamento dun proxecto de investigación e xestionalo de xeito eficiente. |
|
AC5 |
Ser capaz de identificar mediante a búsqueda en bases de datos bibliográficas as investigacións que se están a realizar no eido sociosanitario e recoñecer as potenciais liñas de investigación futura, propoñendo deseños de investigación en este campo específico. |
|
AC6 |
Demostrar capacidade para interpretar e utilizar literatura científica, e informes sobre resultados de investigación. |
|
AC7 |
Ser capaz de realizar comunicacións científicas orais e escritas de forma efectiva, para difundir tanto os proxectos de investigación como os seus resultados. |
|
AC8 |
Ser capaz de demostrar coñecementos e habilidades na construcción e validación de instrumentos de medición bio-fisiológica e psico-social. |
|
AC9 |
Mostrar capacidade reflexiva e crítica no uso efectivo e apropiado da información tecnolóxica dispoñible. |
|
AC10 |
Demostrar capacidade para liderar unha equipa de saúde, promovendo actitudes de colaboración, consenso, negociación e resolución de conflictos. |
|
AC11 |
Desenvolver espíritu crítico para analizar e comparar os diversos modelos organizativos. |
|
AC12 |
Ser capaz de identificar aspectos de influencia significativa na análise externa e interna de unha organización sociosanitaria. |
|
AC13 |
Ser capaz de extrapolar de un escenario sociosanitario unha realidade determinada e proxectar unha mellora concreta. |
|
AC14 |
Ser capaz para analizar e desplegar as liñas estratéxicas de un servizo sociosanitario. |
|
AC15 |
Ser capaz de deseñar e xestionar a posta en marcha de intervencións innovadoras no ámbito da ordenación e da avaliación dos servizos sociosanitarios. |
|
AC16 |
Aplicar coñecementos, habilidades e técnicas de ordenación e avaliación de servizos socioasanitarios na dirección de equipas que traballan con poboación sá ou enferma e cos seus grupos de referencia. |
|
AC17 |
Adquirir os coñecementos necesarios para participar na toma de decisiones e na ordenación e avaliación das institucións sociosanitarias como responsables de servizos ou unidades. |
|
AC18 |
Alcanzar os coñecementos e aptitudes necesarias para levar a cabo a elaboración e presentación de memorias de investigación para optar á financiación de proxectos de I+D+i. |
|
AC19 |
Adquirir os coñecementos necesarios para participar nos procesos de ordenación e avaliación dos servizos sociosanitarios. |
|
AC20 |
Ser capaz de fundamentar a xestión de conflictos no ámbito sociosanitario. |
|
AC21 |
Ser capaz de identificar e aplicar o marco normativo vixente que regula a prestación de servizos sociosanitarios. |
|
AC22 |
Coñecer os últimos avances en investigación e xestión no eido sociosanitario. |
TypeB
|
Code |
|
|
Compound |
|
BC1 |
Aprender a aprender. |
|
BC2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
BC3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
BC4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
BC5 |
Traballar de forma colaborativa en unha equipa interdisciplinar. |
|
BC6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como ciudadano e como profesional. |
|
BC7 |
Comunicarse de xeito efectivo nun entorno de traballo. |
|
BC8 |
Capacidade de análise e síntese. |
|
BC9 |
Capacidade para aplicar os coñecementos na práctica. |
|
BC10 |
Capacidade para adaptarse ás situacións novas. |
|
BC11 |
Capacidade e habilidade de xestión da información. |
|
BC12 |
Capacidade para organizar e planificar. |
|
BC13 |
Toma de decisións. |
|
BC14 |
Habilidades interpersonais. |
|
BC15 |
Capacidade para comunicarse con persoas non expertas na materia. |
|
BC16 |
Coñecer e apreciar a diversidade e a multiculturalidade. |
|
BC17 |
Fomento de unha 2ª lingua de interese para a profesión. |
|
BC18 |
Desenvolver a capacidade de liderazgo. |
|
BC19 |
Coñecementos de informática relativos ó ambiente de estudo. |
|
BC20 |
Sensibilidade hacia temas medioambientais. |
|
BC21 |
Implicación na calidade e búsqueda da excelencia. |
|
BC22 |
Capacidade para motivarse e motivar a outros. |
|
BC23 |
Habilidade para desenvolver estratexias para traballar nun contexto internacional. |
|
BC24 |
Fomentar e aplicar os dereitos fundamentais e a igualdade entre homes e mulleres. |
TypeC
|
Code |
|
|
Compound |
|
CC1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CC2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CC3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CC4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CC5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CC6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CC7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CC8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |