Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
 Asignaturas
  Análise Lingüística de Textos Españois
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Solución de problemas A1 A2 A3 A5 A10 A11 A14 A15 B1 B5 B7 B10 Nesta materia concíbense as lecturas, o mapa conceptual e a solución de problemas dentro do obradoiro, polo que, con independencia da porcentaxe expuesta á dereita, o obradoiro realmente computa na cualificación final un 60 % (se só hai unha presentación oral) ou 50 % (se hai dúas presentacións orais).

Como xa se explicara no apartado de "Metodoloxías", a solución de problemas consiste na análise e comentario sincrónicos de textos españois, a partir dos coñecementos adquiridos. Farase tanto individualmente como por grupos, e tanto en horas presenciais como non presenciais, segundo indique a docente.
10
Obradoiro A1 A2 A5 A10 A11 A15 A16 B1 B5 B7 B10 Dado que o obradoiro é a modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías (discusións dirixidas, solución de problemas, prácticas guiadas, etc), nesta materia inclúense nel as lecturas, o mapa conceptual e a solución de problemas. De aí que, con independencia da porcentaxe expuesta á dereita, o obradoiro realmente compute globalmente na cualificación final un 60 % (se só hai unha presentación oral) ou 50 % (se hai dúas presentacións orais). 30
Lecturas A1 A3 A11 B1 B5 B7 B10 Nesta materia concíbense as lecturas, o mapa conceptual e a solución de problemas dentro do obradoiro, polo que, con independencia da porcentaxe expuesta á dereita, o obradoiro realmente computa na cualificación final un 60 % (se só hai unha presentación oral) ou 50 % (se hai dúas presentacións orais).

Como xa se explicara no apartado de "Metodoloxías", as lecturas constitúen o conxunto de documentos bibliográficos escollidos ben como introducción xeral a un tema, ben como instrumento de aplicación á análise lingüística dos textos propostos do español. Farase unha análise das lecturas en discusión dirixida.
10
Proba práctica A15 A5 B7 Trátase dunha proba escrita na que se busca que o alumno analice e comente sincrónicamente un texto español, polo tanto, que poña en práctica os conceptos e procedimentos adquiridos. Os textos que se ofrecerán serán semellantes en nivel de dificultade aos das prácticas realizadas ao longo do curso. 30
Presentación oral A1 A2 A3 A5 A11 A15 B1 B5 B7 B10 O alumno fará unha ou dúas presentacións orais, baseadas nas lecturas realizadas e/ou na análise e comentario sincrónicos dun texto español. Axustarase o número das presentacións orais en función dos alumnos matriculados e da marcha do curso.

Cada presentación conta un 10 % na nota final, de xeito que, no caso de realizar dúas durante o desenvolvemento das aulas, a cualificación global do obradoiro será do 50 % (o que inclúe, lecturas, mapa conceptual e solución de problemas).
10
Mapa conceptual A3 A16 B1 B5 B7 B10 Nesta materia concíbense as lecturas, o mapa conceptual e a solución de problemas dentro do obradoiro, polo que, con independencia da porcentaxe expuesta á dereita, o obradoiro realmente computa na cualificación final un 60 % (se só hai unha presentación oral) ou 50 % (se hai dúas presentacións orais).).

O mapa conceptual é unha técnica de traballo individual que consiste en establecer relacións entre os conceptos clave duns contidos. É a representación de relacións entre conceptos, polo tanto, está constituído por conceptos e palabras de enlace formando frases. Preséntase nun orden que depende das relaciones e que vai do máis importante e xeral aos exemplos e detalles.
Se o alumno o prefire, poderá realizar un esquema, en vez do mapa conceptual.
10
 
Observacións avaliación

Dado que o obradoiro é a modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías (análises de lecturas e discusións dirixidas, solución de problemas, prácticas guiadas, etc), nesta materia inclúense nel as lecturas, o mapa conceptual e a solución de problemas. De aí que, con independencia da porcentaxe expuesta enriba, á dereita, o obradoiro realmente compute na cualificación final globalmente un 60 % (se só hai unha presentación oral) ou 50 % (se hai dúas presentacións orais).

Cualificarase como non presentado ("NP") a quen no se presente ao exame final oficial, independentemente do número de actividades entregadas.

Na segunda edición de actas (mes de xullo) poderanse recuperar tódolos instrumentos de avaliación enriba descritos coas mesmas porcentaxes que na primeira edición; non obstante, téñase en conta que na cualificación do obradoiro inclúese xa a valoración da análise das lecturas, a elaboración do mapa conceptual ou esquema e a solución de problemas. Só cualificarase como non presentado a quen xa tivera esta cualificación na edición de actas de xaneiro e, ademáis, non se presente ao exame oficial de xullo.

As actividades enviaranse a través de Moodle, salvo que o profesor indique outra cousa. O estudante comprométese a gardar unha copia de cada traballo, en previsión de problemas na recepción.

Os trabajos, actividades e exames deben cumprir as esixencias de corrección lingüística propias destes textos (ortografía, puntuación, precisión léxica, rexistro formal, discurso coherente e cohesionado, etc). Penalizarase a nota dos escritos que non se axusten a esta norma.

O plaxio (é dicir, a utilización de textos ou ideas doutros autores sin indicar a fuente de procedencia), incluso parcial, ou calquera outra falta de honradez académica, dará lugar á descualificación automática da actividade.


Alumnos con dispensa académica recoñecida: aplicaráselles o mesmo
sistema de avaliación (con maior flexibilidade nas datas, que se
acordarán entre profesor e alumno).


Alumnos erasmus e estranxeiros: Recoméndase un nivel equivalente a B1
como mínimo para matricularse na materia. Ao final de curso, esixirase
para superar a materia un nivel equivalente a B2.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes