Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Créditos de libre elección |
Español como L2 |
Contidos |
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Español como L2 | Código | 613G03048 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
0. Presentación. Consideracións xerais |
|
1. A adquisición de linguas estranxeiras e segundas linguas | 1.1. Precisions conceptuais 1.2. Algunhas teorías sobre a aprendizaxe da L2 1.3. Factores condicionantes na aprendizaxe da L2 |
2. Métodos e enfoques do ensino do ELE | 2.1. Metodoloxía, método, enfoque: precisións teminolóxicas 2.2. Evolución histórica dos principais métodos previos ao enfoque comunicativo 2.3. Enfoque comunicativo 2.4. Metodoloxía no MCER 2.5. Novas perspectivas: ensino de L2 con fines específicos 2.6. Diseño curricular no ensino-aprendizaxe de L2 |
3. Avaliación | 3.1. Introdución 3.2. Avaliación no MCER 3.3. DELE e Proxecto Dialang 3.4. Como elaborar probas de avaliación 3.5. Os erros. Como corrixilos |
4. Didáctica de ELE | 4.1. Destrezas lingüísticas 4.1.1. Presentación 4.1.2. Expresión ou interacción oral 4.1.3. Expresión escrita 4.1.4. Comprensión auditiva 4.1.5. Comprensión lectora 4.1.6. Como ensinar gramática 4.1.7. Como enseñar vocabulario 4.2. A realidade da aula |
5. Materiais didácticos | |
6. Novas tecnoloxías no ensino de ELE |
|