Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Arquitectura |
Mestrado Universitario en Rehabilitación Arquitectónica (Plan 2016) |
Asignaturas |
Avaliación e Recalzo de Cimentacións |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación e Recalzo de Cimentacións | Código | 630567119 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | E01 - Aptitude ou capacidade para acometer actividades de crítica arquitectónica, mediante a análise do patrimonio edificado baixo diferentes ópticas e a identificación dos precedentes formais, tipolóxicos e estilísticos. |
A5 | E05 - Aptitude ou capacidade para a conservación da obra pesada, mediante a inspección, a análise, o control de calidade, a definición das condicións de mantemento e a estimación da seguridade das estruturas de edificación, incluídas as súas posibles cimentacións, podendo igualmente afrontar a redacción de proxectos de reparación e reforzo, e a dirección da execución asociada. |
A8 | E08 - Aptitude ou capacidade para redactar informes técnicos e proxectos de rehabilitación do patrimonio edificado, incluídas actividades de asesoramento e consultoría. |
B1 | CB6 - Posuír e comprender coñecementos que proporcionen unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e/ou a aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 | CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 | CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 | CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e as razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 | CB10 - Que os estudantes manexen as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
C1 | T01 - Capacidade de análise e síntese |
C2 | T02 - Capacidade de organización e planificación |
C3 | T03 - Comunicación oral e escrita |
C4 | T04 - Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo |
C5 | T05 - Capacidade para a xestión da información |
C6 | T06 - Resolución de problemas |
C7 | T07 - Toma de decisións |
C8 | T08 - Aprendizaxe autónoma |
C9 | T09 - Creatividade |
C11 | T11 - Visión espacial |
C12 | T12 - Comprensión numérica |
C13 | T13 - Intuición mecánica |
C15 | T15 - Cultura histórica |
|