Guía DocenteCurso Facultade de Fisioterapia |
Grao en Fisioterapia |
Asignaturas |
FISIOTERAPIA MANUAL E OSTEOPÁTICA II |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | FISIOTERAPIA MANUAL E OSTEOPÁTICA II | Código | 651G01019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Profundizar no coñecemento de aspectos neurofisiolóxicos e fisiopatolóxicos relacionados coa dor e ser capaz de identificar os distintos tipos de dor presentes nunha situación clínica, así como as súas consecuencias dende un punto de vista sensitivo-perceptivo-motriz | A1 A3 A5 A7 A11 A12 A19 |
C1 C4 |
|
Comprender o papel do sistema neuroconectivo como fonte de dor e a súa contribuición ás disfuncions músculo-esqueléticas | A1 A3 A5 A7 A8 A11 A12 |
C2 C3 C6 C7 C8 |
|
Adquirir os coñecementos básicos para facer unha evaluación dos trastornos mecanosensitivos do sistema nervioso na extremidade inferior | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A11 A12 A15 A19 |
||
Coñecer as bases da Fisioterapia Manual Osteopatica Visceral e adquirir as destrezas e coñecementos básicos para xestionar procesos que cursen con alteracions funcionais do sistema visceral e/ou dor referido | A1 A2 A3 A4 A5 A7 A8 A11 A12 A15 |
C4 C5 |
|
Entender o papel da resposta inflamatoria e do movemento nos procesos de reparación/rexeneración tisular e identificar as súas distintas fases | A1 A2 A3 A7 A11 A12 |
C2 C4 C6 C7 C8 |
|
Coñecer os mecanismos de acción, indicacions/contraindicacions e ser capaz de aplicar a técnica de masaxe de fricción transverso profundo en lesions/disfuncions doss texidos brandos | A2 A3 A4 A8 A11 A12 |
||
Adquirir unha visión contemporánea e holística da organización estructural e funcional do sistema neuro-músculo-esquelético, resaltando o papel do texido conectivo e fascial | A1 A2 A11 A12 |
C4 C6 C7 |
|
Potenciar as habilidades palpativas que permitan o alumno/a realizar unha evaluación cualitativa do estado de tensión/rixidez dos texidos blandos e ser capaz de aplicar técnicas neuro-miofasciales básicas nos trastornos de movilidade do texido conectivo e miofascial. | A1 A2 A3 A4 A5 A8 A9 A11 A12 |
C7 |
|