Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias de la Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativa
 Asignaturas
  Practicum
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Practicum Código 652512207
Titulación
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativa
Descriptores Ciclo Periodo Curso Tipo Créditos
Máster Oficial 2º cuatrimestre
Primero Obligatoria 6
Idioma
Castellano
Gallego
Modalidad docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Filosofía e Métodos de Investigación en Educación
Pedagoxía e Didáctica
Coordinador/a
Correo electrónico
Profesorado
Arias Rodriguez, Maria Alicia
Cruz Lopez, Laura
Espiñeira Bellon, Eva Maria
Gonzalez Sanmamed, Mercedes
Iglesias Galdo, Ana Maria
Muñoz Cantero, Jesus Miguel
Pose Porto, Hector Manuel
Rouco Ferreiro, Javier Francisco
Sanchez Bello, Ana
Sanchez Blanco, Concepcion
Serantes Pazos, Araceli
Teasley Severino, Cathryn
Torres Santomé, Jurjo
Zapico Barbeito, Mª Helena
Correo electrónico
alicia.arias.rodriguez@udc.es
laura.cruz@udc.es
eva.espineira@udc.es
mercedes.gonzalez.sanmamed@udc.es
ana.iglesias@udc.es
jesus.miguel.munoz@udc.es
hector.pose@udc.es
javier.rouco@udc.es
ana.sanchez.bello@udc.es
concepcion.sanchez.blanco@udc.es
araceli.serantes.pazos@udc.es
cathryn.teasley1@udc.es
jurjo.torres@udc.es
helena.zapico@udc.es
Web http://http://www.educacion.udc.es/index.php?pagina=table&id_titulacion=600
Descripción general O prácticum do mestrado leva consigo 150h. de traballo, das que o 50% é a realizar no centro (75h) e o outro 50% é para traballar na memoria. Como norma xeral, o prácticum realizarase entre os meses de xaneiro e abril, é supón como promedio 8h semanais, se ben pode adecuarse o horario ás necesidades e organización do centro. O propósito central da materia denominada Practicum non será só poñer en relación a formación adquirida cos diferentes contextos profesionais propios do ámbito educativo ou socioeducativo do século XXI, para facilitar que o estudantado tome conciencia dos aspectos básicos das prácticas profesionais. Tamén se lle asignará un papel chave na formulación de problemas e cuestións importantes necesarias á hora da investigación, co obxecto de situar a práctica profesional no centro ou institución e como elemento para ter en conta na organización do currículo. Trátase de que a reflexión sobre a práctica converta esa experiencia en fonte de aprendizaxe, incremente a capacidade de aprender con autonomía e potencie a aprendizaxe reflexiva para avanzar na construción do propio coñecemento, tomar decisións, innovar, buscar recursos e traballar en rede, competencias básicas nestre mestrado que responden ás esixencias da educación do século XXI. Polo tanto, este módulo profundiza na formación para a dirección e xestión de centros educativos e equipamentos socioeducativos, a través do desenvolvemento de compentecias específicas e prácticas do liderazgo. Procuraráse adquirir unha visión de conxunto de desenvolvemento da dirección de institucións educativas, así como das labores inherentes nela
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes