Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Fundamentos metodolóxicos e profesionais do ensino das linguas e literaturas galega e castelá en educación secundaria | Código | 652608823 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Parte de Lingua e literatura castelá (Prof. Pablo Cano López) |
1. LIMIAR: REPASO DE CONCEPTOS FUNDAMENTAIS 1. 1. A noción de currículum 1. 2. Os niveis de concreción curricular no sistema educativo español 2. O DOCENTE PLANIFICA 2. 1. A programación de aula: que é?, que criterios presiden a súa elaboración? 2. 2. As unidades didácticas: que son?, como se deseñan?, cales son as condicións xerais que deben satisfacer? 3. O DOCENTE OBSERVA E VALORA 3. 1. Ideas: a avaliación 3. 1. 1. Concepto e tipos 3. 1. 2. Obxectivos, criterios e instrumentos 3. 2. Actos: que e como adoitamos avaliar os docentes de Lingua castelá e literatura? 3. 3. Propósitos: que e como debemos avaliar os docente de Lingua castelá e literatura 4. APÉNDICE: DE GRADUADO EN LINGUA E LITERATURA CASTELÁ A TRABALLADOR DO ENSINO 4. 1. O estatus laboral do docente na escola pública española 4. 2. Vías de acceso ao exercicio profesional |
Parte de Lingua e literatura galega (Prof.ª Montse Muriano Rodríguez) |
1. CUESTIÓNS PREVIAS SOBRE O ENSINO DA LINGUA E A LITERATURA NO CONTEXTO SOCIOLINGÜÍSTICO GALEGO. 1.1. Avaliamos as nosas competencias. 1.2. Exploramos recursos. As TIC ao servizo do docente e do alumnado. 1.3. Coñecemos o marco lexislativo do ensino secundario en Galicia. 2. A PROGRAMACIÓN EN LINGUA E LITERATURA GALEGA 2.1. A programación no ámbito editorial. 2.2. A programación dos departamentos de lingua e literatura galega dos centros. 3. A PRODUCIÓN DE TEXTOS ESCRITOS NA AULA. O OBRADOIRO LITERARIO 3.1. O obradoiro literario no currículo. 3.2. Planificación do obradoiro. 3.3. Avaliación do obradoiro. 4. APROXIMACIÓN METODOLÓXICA E INCORPORACIÓN DA LITERATURA INFANTIL E XUVENIL NA AULA. 4.1. A literatura infantil e xuvenil como parte do currículo? 4.2. Propostas de animación á lectura na aula de secundaria e bacharelato. 4.3. Análise de experiencias reais e os seus resultados. |
|