A materia enfócase na construción crítica dunha educación xusta e igualitaria para os membros máis novos da nosa sociedade e os que representan unha diversidade posteriormente excluida dos espazos educativos.
As grandes liñas de estudo inclúen:
- Formas de representación e participación igualitaria na etapa de Infantil
- Prexuízos, estereotipos, racismo, xenofobia, homofobia, ableismo, e outros tipos de discriminación e exclusión nas institucións escolares
- Modelos de educación multicultural e intercultural
-O modelo social de discapacidade
-Conceptos de inclusión e integración, incluíndo unha análise critica dos discursos oficiais e públicos sobre ditos procesos
- Atención á diversidade cultural e funcional, visións comunitarias fronte as deficitarias
- Estratexias didácticas de educación inclusiva e multicultural na etapa de Educación Infantil
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.