Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Bases didácticas da educación especial inclusiva |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Bases didácticas da educación especial inclusiva | Código | 652G01034 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Investigación (Proxecto de investigación) | A6 A7 A9 A10 A13 A17 A21 C4 | Recolleita dunha proposta educativa, análise, interpretación e adaptación ás caractarísticas dunha escola que camiña cara a inclusión. Daráselle especial importancia a valorar aspectos que fagan referencia á inclusión escolar, tanto dende o punto de vista dos obxectivos e contidos traballados, da metodoloxía, do proceso de avaliación e o uso de recursos do entorno próximo e distante do alumnado dende a perspectiva de promover o coñecemento, o respecto, a toma de decisións baseadas na substentabilidade. | 40 |
Portafolios do alumno | A6 A7 A8 A9 A10 A13 A21 A32 B6 B24 C4 | Recollida da información, dos contidos e tarefas traballados na clase, para proceder á súa análise e interpretacación e contraste coas opinións dos autores e autoras: Os criterios de avaliación do documento serán: -Integración dos contidos abordados e das actividades realizadas na aula. -Reflexión e opinión persoal -Ampliación de coñecementos empregando as fontes documentais e investigación persoal. -Aplicabilidade ao teu traballo como docente no ámbito da EI. |
60 |
Observacións avaliación | |||
O portafolios presentarase en formato dixital e o de investigación en impreso, empregando papel reciclado. O alumnado asistente será aquel que asiste á aula o 80% ou máis da materia da materia. O alumnado non asistente para superar a materia terá que realizar: 1. O Proxecto de investigación sobre un elemento concreto das escolas que camiñan cara a inclusión (50%). Terá que realizar unha fundamentación teórica da temática polo que terá que facer uso de distintas fontes de información e posteriormente seleccionará unha experiencia (recollida nas aulas ou en publicacións), co fin de analizar as súas características teórico-metodolóxicas nas que se sustenta, que respostas dá a atención á diversidade da aula, etc., incluíndo posibles propostas a incorporar. 2. Unha proba de preguntas curtas (50%) Para a superación da materia, cando menos a metade da calificación esixida en cada apartado. Terá que poñerse en contacto coa profesora (en persoa ou a través do correo electrónico) para a organización da materia. |
|