Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Grao en Enxeñaría Mecánica |
Asignaturas |
CONSTRUCIÓNS INDUSTRIAIS I |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | CONSTRUCIÓNS INDUSTRIAIS I | Código | 730G03034 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A24 B2 B3 B4 B5 B7 C3 C4 | Véanse las observaciones abajo incluidas (B). | 60 |
Estudo de casos | A24 B2 B3 B4 B5 B7 C3 C4 C5 | Véanse las observaciones abajo incluidas (A). | 40 |
Observacións avaliación | |||
Para superar a materia mediante o sistema anterior é necesario asistir a un mínimo do 80% das clases teóricas e ao 100% das clases prácticas da materia. Os alumnos que asistan a menos do 80% das clases teóricas deberán defender o seu traballo de curso ante o profesor, momento no cal este realizará preguntas sobre o seu traballo, relacionadas co temario da materia, para analizar a súa participación real no traballo de curso e a asimilación dos conceptos do temario. Os alumnos que non asistan a algunha das clases prácticas de que conste un exercicio ou caso práctico deberán defender devandito exercicio ou caso práctico ante o profesor, momento no cal o profesor realizará preguntas sobre o seu traballo, para analizar a súa participación real no traballo de curso e a asimilación dos conceptos do temario. (A) Avaliación en clase por medio de casos prácticos. Farase unha avaliación continua do alumno, que pesará un 40% da nota final. A avaliación continua realizarase a través dun ou máis exercicios e casos prácticos realizados en clase. (B) Proba obxectiva. Realizarase un exame de acordo co indicado anteriormente no epígrafe de Metodoloxías. O profesor poderá realizar o exame en dúas etapas, unha primeira parte de test, e unha segunda de tipo práctico, de forma que só se poderá realizar a segunda parte se se supera a primeira. Para poder aprobar a materia é necesario sacar no exame unha nota igual ou maior a cinco puntos, e ter unha nota final superior a seis puntos sobre 10. Se se igualan ou superan os obxectivos propostos nas prácticas de laboratorio, engadirase medio punto á nota do exame, se dita nota é superior a catro puntos. Os criterios básicos de corrección do exame e do traballo de curso son os seguintes: (1) A nota dun exercicio, caso práctico ou proxecto será nula se a resposta dada ou o deseño realizado: (1.1) Non inclúe xustificación adecuada da decisión tomada ou, en xeral, da resposta que se pedía. (1.2) Supoñen risco para a vida das persoas que teñen que executar a obra ou usar a instalación que se construiría en base ao devandito deseño. (1.3) Ou non respecta algún dos requisitos imprescindibles que o enunciado establecese. (2) Se a solución é válida e cumpre todos os requisitos imprescindibles do enunciado, a nota mínima será de 5 puntos sobre 10. Se ademais cumpre coas preferencias (requirimentos non imprescindibles, que resulten ser factibles) establecidas no enunciado, a nota mínima será de 8 puntos sobre 10. Ambas as notas poderán aumentar en función de que sexa unha solución mellor que outras que tamén cumpran os requisitos ou preferencias do enunciado, e en función doutros criterios non definidos no enunciado, como poderían ser a eficiencia estrutural, a facilidade de deseño e execución, estética ou o grao de sustentabilidade, entre outros (salvo que estes aspectos fosen requirimentos do enunciado). (3) Se a redacción realizada polo alumno non é clara, ou non se entende, a puntuación poderá baixar, mesmo, ata cero puntos, se dita redacción pode dar lugar a malentendidos que supoñan risco para a vida delas persoas ou poidan levar a que non se respecte algún dos requisitos imprescindibles que o enunciado establecese. Téñase en conta que a misión do enxeñeiro é facer proxectos que sexan facilmente inteligibles, de maneira que os contratistas e instaladores e, sobre todo, os seus operarios, cunha formación ás veces moi inferior á do técnico competente, interpreten adecuadamente os seus documentos. (4) No caso de exercicios numéricos, a cualificación será nula se o resultado numérico que se pide non coincide co que debe obterse (deixando á marxe posibles diferenzas por redondeos), ou se non se inclúe o necesario detalle das operacións realizadas. |
|