Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Ferrol) |
Asignaturas |
Dirección y Gestión de RRHH II |
Evaluación |
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Dirección y Gestión de RRHH II | Código | 760G01016 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Segundo | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodologías | Competéncias | Descripción | Calificación |
Aprendizaje colaborativo | A14 A15 A23 A24 A28 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B14 B15 | -Unanimidade ou consenso na toma de decisions do grupo - distribución e planificación do traballo, etc. Tamén se valorarán as competencias derivadas da actitude que serán presentadas aos alumnos ao inicio do curso: Liderezgo, traballo en equipo, pro-actividade, honestidade, etc. |
0 |
Trabajos tutelados | A4 A13 A14 B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B13 B14 C6 | Valorase a claridade e concrección, o acerto na elección de métodos de traballo, a amplitude, profundidade en cada punto, etc. | 0 |
Sesión magistral | A4 A5 A31 A34 B1 B2 B3 B4 B8 B12 B13 B14 C4 C6 C7 | Exposición teórica dos temas: conceptos, definicions, distinción de métodos, prácticas, etc, avaliados mediante examen escrito. | 100 |
Presentación oral | A13 A14 A15 A23 A24 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B12 B13 B14 B15 C4 C6 | Exposición e defensa pública dos traballos elaborados. valorase a presentación, síntesis, adecuación ao tiempo dado, recollida completa de todos os puntos; síntesis, empreo de TIC´s e defensa das decisions tomadas e argumentacions. | 0 |
Observaciones evaluación | |||
OPCIÓN A: 40% da nota proven do examen. Outro 40% da entrega periódica de traballos e un 20% da actitude. Esta última será medida a través de indicadores diversos que son explicados ao inicio do curso, algúns mostranse nos traballos periódicos e outros nas actitudes e comportamentos na clase, e no propio examen, etc. a lo longo de todo o curso Criterios para superar la materia é necesario obter unha avaliación favorable en cada unha das partes da materia (50%). A convocatoria de Xulio estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño: aqueles estudiantes que queiran presentarse ás mesmas deben ter entregadas antes do examen, todas as actividades prácticas da materia para poder ser avaliados. En canto ao nivel: as transparencias e esquemas proporcionados en clase son o mínimo imprescindible para aprobar. Es dicir, non se admite un resumen de outro xa proporcionado polo profesor. Aqueles alumnos que opten a notas altas: sobresaientes ou matriculas, deben ampliar a materia cos seus propios apuntes, a bibliografía proporcionada, os traballos realizados en clase, os apuntes tomados nos días de exposión pública de traballos, etc. Importante: Observacións. Como parte de los indicadores de la competencia HONESTIDAD, (la lista operativizada de competencias de actitud a valorar se ofrecerá a los alumnos a principio de curso) se dan las siguiente s indicaciones: Es posible restar puntuación en las siguiente convocatoria a aquellos alumnos que muestren ciertas faltas en la competencia: honestidad. Ejemplos: -2 puntos a los alumnos que intenten copiar en el examen, entregen trabajos de otros años o que no hayan sido realizados por ellos. -3 puntos a los alumnos que intenten influir en la decisión de la evaluación del profesor a fin de aumentar su nota mediante enchufes, o teniendo algún tipo de ventaja con respecto al resto de la clase. Bien sean ellos mismos quienes lo intenten o bien a través de una tercera persona que lo pida por ellos. En este aspecto no habrá diferencia entre que el alumno esté o no informado de que una tercera persona haya intentado pedir un crietrio favoreble para ellos. Se sobreentenderá, siempre, que el alumno está informado de ese intento de persuasión tendente a romper la ecuanimidad del profesor en las valoraciones; siendo el alumno el responsable y restando 3 puntos en esa convocatoria y también en la siguiente. OPCIÓN B: No caso de superar os 32 alumnos o sistema de avaliación será o seguinte: A) Se manterán as mesmas observación e criterios xerais que para os sistema A. B) - O 90% da nota provirá dun exame escrito. - O 10% provirá de competencias derivadas de actitudes: tales como interés mostrado na asistencia e participación, honestidade, empatía, etc. Estas competencias serán descritas na presentación do curso ao inicio do mesmo. |
|