Teaching GuideTerm Faculty of Law |
Grao en Dereito |
Subjects |
Regional Public Law |
Study programme competencies |
|
|
|
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Regional Public Law | Code | 612G01030 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A1 | Coñecemento das principais institucións xurídicas. |
A3 | Percepción do carácter sistemático do ordenamento xurídico. |
A4 | Percepción do carácter interdisciplinar dos problemas xurídicos. |
A8 | Coñecementos básicos de argumentación xurídica. |
A9 | Capacidade para o manexo de fontes xurídicas (legais, xurisprudenciais e doutrinais). |
A10 | Capacidade de interpretar e analizar críticamente o ordenamento xurídico. |
A11 | Capacidade de comprender e de redactar documentos xurídicos. |
A12 | Manexo da oratoria xurídica. (Capacidade de expresarse apropiadamente en público). |
B1 | Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
B2 | Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
B4 | Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B10 | Traballar de forma colaborativa. |
B12 | Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo, amosando capacidade de expresión tanto oral como escrita en calquera das linguas oficiais da comunidade autónoma, así como nun idioma estranxeiro. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|