Grao en Dereito |
Asignaturas |
Aproximación cinematográfica al derecho |
| |||||||||||||||||||||||||||||
Datos Identificativos | 2016/17 | ||||||||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | Aproximación cinematográfica al derecho | Código | 612G01045 | ||||||||||||||||||||||||||
Titulación |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||||||||||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | |||||||||||||||||||||||||
Idioma |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Modalidad docente | Presencial | ||||||||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||||||||||||||||
Departamento | Dereito Privado Dereito Público Dereito Público Especial |
||||||||||||||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||||||||||||||
Descripción general | A finalidade da materia é acercar aos alumnos algúns conceptos básicos das diferentes ramas da ciencia xurídica. Preténdense amosar a potencialidade da representación do Dereito no cinema como ferramenta complementaria na ensinanza das diferentes disciplinas xurídicas. En particular, a materia está orientada a conseguir os seguintes obxectivos específicos: 1. Reflexionar sobre algúns dos conceptos fundamentais do Dereito. 2. Amosar as diferentes culturas xurídicas. 3. Comparar os sistemas de argumentación, interpretación e persuasión que operan na construción do relato cinematográfico e os propios do proceso xudicial. 4. Comunicarse eficazmente tanto de forma oral como escrita. 5. Debater e argumentar en grupo. 6. Capacidade de análise, síntese e interrelación de conceptos. | ||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías |
|