Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Literatura Inglesa 1 |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura Inglesa 1 | Código | 613G01010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | Haberá un exame final no que o alumnado deberá demostrar que domina os contidos teóricos presentados nas clases de D.E. (grupo grande) e as destrezas prácticas traballadas en todas as clases, especialmente nos grupos de D.I. (grupos medianos) e de T.G.R. (grupos pequenos). O exame terá dúas partes (con igual peso na nota global da proba): I) preguntas breves (definicións de termos críticos, de periodos, identificación de fragmentos dos textos estudados, etc); II) redacción ben estructurada dunha análise e/ou interpretación dun texto (da lista de lecturas) segundo as directrices estudadas ao longo do cuatrimestre. Non se pode aprobar a materia ser obter un mínimo de 4 sobre 10 neste exame (nunca menos dun 1,75 sobre 5 en cada unha das dúas partes). Se non se chega a estes mínimos nesta proba, non se lle sumará á nota do exame ningunha outra nota obtida no resto de apartados avaliables. |
50 | |
Discusión dirixida | A asistencia colaborativa ás clases contará ata un 5%. Adicionalmente, o profesorado valorará o compromiso diario de cada estudante coa súa aprendizaxe ata un 15%. Para esto, terase en conta a contribución activa e o rendimento de cada estudante nos exercicios individuais e/ou en grupo, orais e/ou escritos, e a atención prestada ás explicacións por parte do profesorado e do resto do alumnado. | 20 | |
Traballos tutelados | Traballos escritos de dificultade diversa, feitos na clase, nos que o alumnado debe demostrar, principalmente, a súa capacidade de interpretación literaria e análise textual, así como de redacción argumentativa en inglés. | 30 | |
Observacións avaliación | |||
<ul>
non acudir ao exame e/ou por ter completado traballo de curso que represente unha porcentaxe inferior ao 50%. apartados: aplicándose idénticos criterios que na primeira oportunidade) que avaliará o dominio dos contidos impartidos durante o ano e que computará o 50% da nota;</p><p>2) a(s) actividade(s) escritas que se especifique(n) no caso de cada estudante, que se deberá(n) entregar, como moi tarde, ao comezo do exame final, e que contará(n) o outro 50% da nota. Por exemplo, o alumnado que deba recuperar este segundo apartado ao completo deberá entregar un traballo individual e persoal de interpretación literaria e análise textual de 5-6 páxs. sobre o tema que se especificar no seu momento.</p></blockquote><ul> unha dispensa académica deberá porse en contacto co profesorado da materia a principio de curso e avaliarase do mesmo xeito que o especificado para a oportunidade de xullo. decembro avaliarase segundo as normas especificadas para a oportunidade de xullo. de "cero" nesta actividade. tempo e forma para así evitar unha penalización do 25% sobre a nota obtida nos mesmos. |
|