Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Subjects |
Idioma Moderno: Francés |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Idioma Moderno: Francés | Code | 613G02016 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Comprender os puntos esenciais dun discurso oral cando se utiliza unha lingua clara e estándar e cando se tratan asuntos cotiás, de actualidade ou de carácter xeral, ou temas de interese persoal ou académico. | A8 A15 |
B4 B8 |
C2 |
Buscar información específica e comprender textos sinxelos redactados nunha lingua estándar. | A8 A15 |
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 |
C2 |
Comprender a descrición de acontecementos, a expresión de sentimentos e desexos en textos persoais. | A8 A15 |
B3 B4 B5 B6 B7 B8 |
C2 |
Facer fronte á maioría das situacións cotiás que implicaría a estancia nun país francófono. | A8 A15 |
B4 B8 |
C2 |
Participar espontaneamente (isto é, sen preparación previa) nunha conversa sobre asuntos cotiás, de actualidade ou de carácter xeral, ou sobre temas de interese persoal ou académico. | A8 A10 A15 |
B4 B5 B7 B8 |
C2 |
Expresar de maneira sinxela mais cohesionada experiencias, desexos, opinións, proxectos... e dar razóns e explicacións sobre eles. | A8 A10 A15 |
B4 B5 B7 B8 |
C2 |
Referir unha historia, ou o argumento dunha película, dun libro... e expresar ao respecto reaccións persoais. | A8 A10 A15 |
B4 B5 B7 B8 |
C2 |
Escribir un texto sinxelo e coherente (breves ensaios, cartas, correos electrónicos...) sobre temas de interese académico ou persoal, describindo experiencias e opinións. | A8 A10 A15 |
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 |
C2 |
|