Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Subjects |
Lingüística Xeral |
Learning aims |
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Lingüística Xeral | Code | 613G03004 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | FB | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Adquirir e organizar novos coñecementos (integrándoos nos xa posuídos) sobre o funcionamento da linguaxe e das linguas, tanto no que atingue á súa estrutura interna como nas súas dimensións cognitiva, social, aplicada, ... | A3 A11 A14 A15 |
B1 B3 B5 B7 |
C6 C7 C8 |
Interpretar os textos científicos e divulgativos da lingüística, e relacionar os diferentes contidos tratados. Adquirir novo coñecemento a partir da súa lectura, integrándoo de maneira crítica. | A1 A2 A3 |
B3 B7 |
C6 |
Buscar e seleccionar información sobre a linguaxe e as linguas. | A3 |
B1 B3 B5 B7 |
C6 |
Utilizar diferentes metodoloxías e técnicas habituais no estudo da linguaxe. | A1 A3 A11 A15 |
B5 |
C3 C6 C8 |
Analizar a estrutura das linguas nos seus diferentes niveis. | A1 A15 |
B2 B6 B7 |
C3 |
Analizar a linguaxe nas súas dimensións cognitiva, social, psicolóxica, ... | A1 A3 A11 |
B2 B3 B5 B7 B9 |
C3 C6 C8 |
Sintetizar, relacionar e elaborar xeneralizacións a partir dos datos dispoñibles, de forma selectiva, para a resolución de problemas lingüísticos. | A1 A3 |
B2 B5 B7 B9 |
C3 C6 C8 |
Organizar e expor contidos relativos á linguaxe, as linguas e a comunicación de forma organizada e argumentada, seguindo as pautas aceptadas no campo. | A4 A5 A6 A9 A10 A11 |
B1 B2 B4 B9 B10 |
C1 C2 C6 |
Utilizar modos argumentativos e formas de traballo característicos da ciencia lingüística. | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A10 A11 |
B2 B7 B10 |
C1 C2 C4 C7 |
Analizar e comentar textos e discursos utilizando apropiadamente as técnicas de análise. | A1 A2 A10 A11 A15 |
B4 |
C1 |
Traballar cooperativamente na resolución de problemas de carácter lingüístico. | A10 A14 A15 |
B3 B4 B6 B7 |
C3 C6 |
Afrontar sen prexuízos os novos coñecementos sobre a linguaxe, as linguas e a diversidade lingüística, así como as novas perspectivas e métodos. | A1 A11 |
B1 B3 B5 B7 B8 B9 B10 |
C7 C8 |
Seguir e integrar sen prexuízos os avances doutras disciplinas que axuden ao progreso da lingüística, tanto na súa dimensión teórica como na aplicada. | B1 B3 B5 B7 B8 B9 B10 |
C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
|
Contribuír ao desenvolvemento científico e social aplicando as competencias adquiridas. | A15 |
B9 B10 |
C4 C5 C6 C7 C8 |
|