Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Literatura Norteamericana nos seus Textos |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura Norteamericana nos seus Textos | Código | 613G03047 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Lecturas | As Lecturas obrigatorias son elixidas cronoloxicamente para mellor entender o contexto social, así como o papel no cal Literatura Americana Africana xoga americano principal discurso Literario. Grazas ao programa detallado, estudantes serán informados con antecedencia das lecturas asignadas a cada clase. Espérase que estudantes len coidadosamente e criticamente, e veñen ás súas propias conclusións. Tamén se espera que veñen a clase coa lectura necesaria asignada feita. Instrutor proporcionaría unha introdución curta que inclúe recepción crítica, formal e cuestións de temas, e sinalaría máis aspectos pertinentes así estudantes poderían ser informados antes de realmente empezar a súa propia lectura do material. |
Presentación oral | Presentación de clase é traballo de equipo. Formato necesario é presentación de punto de poder. Estudantes elixen tema para falar aproximadamente da lista proporcionada por instrutor de obras e textos que non imos tratar en clase. Estudantes deberían informar o instrutor do autor/traballo da súa elección. Estudantes necesitan incluír o seguir: breve resumo de argumento; recepción crítica (dúas revisións: un positivo; unha negativa); unha entrevista con escritor (cando e se é posible); un artigo dunha revista literaria ou capítulo de libro, e calquera outro material visual que consideran pertinente (clips de adaptacións de película; clips de documentais; artigos de medios de comunicación, etc). Equipo é feito de 3 estudantes (4 máx.) |
Proba de resposta breve | Isto é unha proba "de tipo de quizz de identificar". Estudantes son esperados que proporciona breve e ás respostas de punto. Dunha lista, os estudantes deberían identificar un elemento, unha expresión recorrente, unha metáfora, un nome correcto, unha posta ou unha declaración particular das lecturas necesarias. A idea é ir do moi particular ao máis general. Estudantes deberían comentar nas razóns polas cales pensan que palabra particular ou palabras son pertinentes para o texto completo. |
Sesión maxistral | Este non é a conferencia aburrida unidireccional tradicional que alguén podería esperar. O propósito desta conferencia ten que familiarizar estudantes co novo texto necesario e ser autor, sinala en cuestións principais vendidas con, comentar en recepción crítica, e pedirlles que presta atención particular a certas pasaxes, as reaccións dos carácteres ou discoure narrativo utilizado. Conferencia sempre vai dúas formas. Estudantes son máis que benvida interromper e preguntar cuestións, ou facer comentarios. Esta metodoloxía de tipo de conferencia é, de feito, máis un diálogo entre estudantes e profesor onde estudante non son o "cristal baleiro", e o instrutor non é a "xerra chea". |
Proba de ensaio | Neste escenario nos seus estudos académicos, estudantes deberían ser capaces de escribir ben ensaios organizados, orixinais, e críticos. Isto non é unha clase onde vostede ten que memorizar datas e nomes. Pola contra, espérase que vostede le criticamente e escribe cunha declaración de tese en mente. Deste xeito, é esixido que estudantes escriben un ensaio comparativo sobre temas elixidos polo instrutor. Sonlle dadas varias opcións (ata catro), escribir sobre aspectos formais do texto ou sobre temas recorrentes ou caracterización. O uso de probas dos textos son unha obriga, e isto é a razón pola cal estudantes son permitidos para usar os libros para isto dentro clasificar proba. Antes do ensaio comparativo longo, os estudantes terán a oportunidade traballar en e escribirán un ensaio curto (catro a cinco páxinas anhelan). Isto é unha asignación tomar á casa. |
Obradoiro | Unha tenda de traballo en lectura minuciosa sempre axuda estudantes a aprender a como ler de forma creativa e criticamente. Despois da nosa metodoloxía (do máis específico ao máis general), estudantes son proporcionados un selecction de citas do texto que estamos a ler clase. Coa axuda do instrutor, primeiro, sinalamos aspectos literarios como moito básicos. Concentrámonos en voz narrativa, punto de vista, lingua utilizada, ton e estilo, ou caracterización e posta. Sempre intentamos atopar unha resposta para a cuestión: Vostede cre que esta cita é pertinente para o texto completo? Por que? Por que non? |
Actividades iniciais | A primeira semana en clase a estudantes será dada información específica acerca do que é esperado deles, as tarefas diferentes utilizadas en clase, e como axudalos a mellor organizar o seu tempo cando preparándose para concursos de lectura, ensaio curto, presentacións de ensaio ou clase comparativas. É tamén importante saber o que vostede espera dun tema -- Literatura Americana Africana -- que non é normalmente incluído no programa de Universidades Españolas. Eu recomendaría estudantes para estar atento a calquera noticias nos medios de comunicación, unha película, un concerto, ou unha conferencia referíase a este tema, e eu animaríaos a compartir esa información coa clase. |
|