Guía DocenteCurso Facultade de Informática |
Grao en Enxeñaría Informática |
Asignaturas |
Deseño Software |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño Software | Código | 614G01015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Prácticas de laboratorio | A7 A13 A14 B1 B2 B3 B4 C3 C6 | Dous boletíns de exercicios baseados na programación en Java, na orientación a obxectos e o deseño de probas. Unha práctica de deseño centrada no uso de principios e patróns de deseño. Practicas copiadas poderán supor un cero na nota, tanto para o orixinal como para a copia |
40 |
Seminario | A7 A13 A14 B1 B2 B3 B4 C3 C6 | Os seminarios son prácticas de laboratorio desenroladas polos alumnos coa axuda directa do profesor que, ao final dos mesmos, mostrará cal era a solución a que os alumnos tiñan que chegar. Os seminarios están directamente relacionados coa teoría e a práctica e a súa evaluación farase nestos apartados |
0 |
Proba obxectiva | A7 A13 A14 B1 B3 C6 | Proba escrita realizada ao final do curso sobre contidos teórico-prácticos. A proba obxectiva é obrigatoria para aprobar a materia e tamén é obrigatorio obter unha nota mínima de 4 sobre 10 para poder facer media cos outros elementos avaliables. |
60 |
Observacións avaliación | |||
En caso de non chegar á nota mínima na proba obxectiva, en calqueira das oportunidades, implicará que non se poida obter máis dun 4,5 na nota final da materia. Aspectos a ter en conta para a avaliación de segunda oportunidade (Xullo):
Aspecto a ter en conta en caso de matrícula a tempo parcial:
|
|