Teaching GuideTerm Faculty of Computer Science |
Grao en Enxeñaría Informática |
Subjects |
Immersive, Interactive and Entertainment Systems |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Immersive, Interactive and Entertainment Systems | Code | 614G01062 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Laboratory practice | A43 A44 B1 B9 | Realización dun traballo composto de duas prácticas correspondentes a os dous videoxogos a desenrolar. Para o 2D faise uso da plataforma PyGame como motor de apoio no desenrolo. Para o 3D utilizase unha das plataformas máis comunes actualmente como é Unity3D. Ademáis dos videoxogos, evaluase a calidade da documentación e a metodoloxía aplicadas no desenrolo. |
50 |
Objective test | A43 A44 B1 C6 | Examen teórico escrito sobre os contidos da asignatura. Tratase dunha probe mixta con preguntas tipo test e algunhas preguntas curtas de desenrolo para que os alumnos demostren a asimilación dos conceptos. | 50 |
Assessment comments | |||
Criterios particulares de En canto ás prácticas e traballos, deberán entregarse en data igual que os alumnos de tempo |
|