Guía DocenteCurso Facultade de Informática |
Grao en Enxeñaría Informática |
Asignaturas |
Contornos Inmersivos, Interactivos e de entretemento |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Contornos Inmersivos, Interactivos e de entretemento | Código | 614G01062 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Prácticas de laboratorio | A43 A44 B1 B9 | Realización dun traballo composto de duas prácticas correspondentes a os dous videoxogos a desenrolar. Para o 2D faise uso da plataforma PyGame como motor de apoio no desenrolo. Para o 3D utilizase unha das plataformas máis comunes actualmente como é Unity3D. Ademáis dos videoxogos, evaluase a calidade da documentación e a metodoloxía aplicadas no desenrolo. |
50 |
Proba obxectiva | A43 A44 B1 C6 | Examen teórico escrito sobre os contidos da asignatura. Tratase dunha probe mixta con preguntas tipo test e algunhas preguntas curtas de desenrolo para que os alumnos demostren a asimilación dos conceptos. | 50 |
Observacións avaliación | |||
Criterios particulares de En canto ás prácticas e traballos, deberán entregarse en data igual que os alumnos de tempo |
|