Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
 Asignaturas
  Comunicacións Social e Organizacional e Análise de Audiencias
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Acadar unha comprensión do novo modelo de comunicación xeradopolo cambio de paradigma comunicacional consecuencia das TIC. AM1
AM9
AM11
BM1
BM2
BM8
CM3
CM8
Lograr entender e manexar os criterios que permiten definir e desenvolver estratexas de comunicación; así como manexar as ferramentaspertinentes para adeterminación, medición e análise das audiencias. AM1
AM2
AM5
AM7
AM8
AM11
BM1
BM2
CM6
CM8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes