Guía DocenteCurso Facultade de Socioloxía |
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados |
Asignaturas |
Análise e Medición de Audiencias no Contorno Dixital |
Fontes de información |
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Análise e Medición de Audiencias no Contorno Dixital | Código | 615518026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Ruiz Olabuénaga, J. I. (2012). Teoría y práctica de la investigación cualitativa . Bilbao : Universidad de Deusto Esteban Talaya, A. y Molina Collado, A. (Coord.) (2014). Investigación de mercados . Madrid: ESIC Igartua Perosanz, J.J. (2006). Métodos cuantitativos de investigación en comunicación . Barcelona: Bosch Quintas-Froufe, N. y González-Neira, A. (Coord.) (2016). La participación de la audiencia en la televisión: de la audiencia activa a la social. Madrid: AIMC Huertas, A. (2015). Yo soy audiencia: ciudadanía, público y mercado. Barcelona: UOC press Callejo, J. (1995). La audiencia activa. Madrid: CIS Callejo, J. (2001). Investigar las audiencias : un análisis cualitativo . Barcelona: Paidós Neira, E. (2015). La otra pantalla: redes sociales, móviles y la nueva televisión . Barcelona: UOC Medina, M. (coord.) (2015). La audiencia en la era digital. Madrid : Fragua Orozco, G. (1996). Televisión y audiencias un enfoque cualitativo . Madrid : Ediciones de la Torre |
|
|
Bibliografía complementaria | |
|
|