Guía DocenteCurso Facultade de Socioloxía |
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016) |
Asignaturas |
Novas tecnoloxías aplicadas a destinos e produtos turísticos |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Novas tecnoloxías aplicadas a destinos e produtos turísticos | Código | 615524005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
OMT (2001). Comercio Electrónico y Turismo. . Consejo Empresarial CEOMT OMT (2005). Evaluación y optimización de sitios web. Consejo Empresarial CEOMT (). Planeta web 2.0 Inteligencia colectiva o medios fast food. www.planetaweb2.net Google (). Ayuda google maps. https://support.google.com/maps/?hl=es Google (). Ayuda google earth. https://support.google.com/earth/?hl=es José R. Paramá (). Explicación general de la asignatura. Óscar Ramos (). Explicación Tema 1. Óscar Ramos (). Expliación Tema 2. José R. Paramá (). Explicación Tema 3. José R. Paramá (). Explicación Tema 4. |
|
|
Bibliografía complementaria | |
|
|