Grao en Socioloxia |
Asignaturas |
Introducción a la sociología |
Metodologías |
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Introducción a la sociología | Código | 615G01103 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 1º cuatrimestre |
Primero | Formación Básica | 6 | ||||||||||
|
Metodologías | Descripción |
Actividades iniciales | Diálogos e debates na clase antes de iniciar os temas con fin de comprobar a capacidade e os coñecementos que posúe o alumnado para o logro dos obxectivos que se queren alcanzar. |
Lecturas | Conxunto de textos e documentación escrita que se utilizarán como fonte de profundización nos contidos traballados |
Recensión bibliográfica | El alumnado deberá redactar dos recensiones bibliográficas durante el curso: una sobre un texto clásico sociológico y otra sobre un texto literario, ambas a elegir entre una serie de textos sugeridos por el profesor en la bibliografía. Las recesiones se realizarán de acuerdo con unas características que se expondrán en la sesión docente destinada a exponer la asignatura, su contenido y la forma de trabajo en la misma (Actividades iniciales). |
Sesión magistral | Exposición oral complementada con uso de medios audiovisuales y la introdución de algunas preguntas dirigidas a los estudantes, con la finalidad de transmitir conocimientos y facilitar el aprendizaje |
Trabajos tutelados | Metodoloxía baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor nos exercicios propostos. |
Aprendizaje colaborativo | Actividades apoiadas con tecnoloxías da información e as comunicacións, que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e a dos outros membros do grupo. |
Discusión dirigida | Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aínda que poden estar coordinados por un moderador. |
Presentación oral | Exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, etc. |
Prueba mixta | Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas. En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
|